Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij
Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum
Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via
http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de
wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
narda
- Bead Believer
27/11/2012
Bericht
door narda » di 27 nov 2012 15:01
mijn ketting gemaakt bij zahia tijdens een workshop. vind het een mooie maar heel heel duur

. ze koste me 74 euro en dan nog de workshop

-
Bijlagen
-

- 704657_10151265231948960_1593448937_o.jpg (214.08KiB)4604 keer bekeken
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
-
katia
- Bead Brilliant
Bericht
door katia » di 27 nov 2012 15:21
Idd die is heel duur ,maar wel mooi.
Zijn het speciale parels misschien .Edelstenen ofzo?
-
narda
- Bead Believer
Bericht
door narda » di 27 nov 2012 15:28
de bruine zijn tijgerogen de twee glazen is muranoglas volle kralen. die waren al 9 euro het stuk

. je kiest en legt ze samen je probeert en veranderd een paar keer en als je dan je kralen samen hebt gestels denk je ok ja 9 euro is veel ma kom , maar dan de rest er nog bij, het was 6 euro voor het slotje en 4 euro voor deze lengte van draad.....
-
moedertje
- Bead Designer
-
Contacteer:
Bericht
door moedertje » di 27 nov 2012 15:31
Ik vind hem ook mooi maar inderdaad wel heel duur. Dat zijn hele dure materialen dan.
Ik hoop dat je hem wel draagt, want hij is wel de moeite. Vooral die rode kralen ertussen breken het geheel en steekt mooi af.
-
JMHols
- Bead Monster
Bericht
door JMHols » di 27 nov 2012 16:26
Hij is wel prachtig, maar erg duur zeg!
-
Zina
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door Zina » di 27 nov 2012 17:26
Mooi hoor
Maar ik bedoel het niet verkeerd maar ik vind wel dat het enorme afzetterij is zeg! 9 euro voor 1 tijgeroogkraal? Kom op zeg! Als je deze kralen en alle materialen zelf bij elkaar had gekocht was je misschien 30/35 euro kwijt geweest? Dus dan vind ik 74 euro echt pure afzetterij! Dat is gewoon 50% winst wat zij er op gooien, en dat vind ik niet echt netjes. Zeker niet als je ook nog voor de workshop moet betalen!
Nou ben ik ook een echte koopjes jager, maar dit vind ik wel erg afzetterij voor een workshop. Ook vooral omdat iemand die voor het eerst een sieraad maakt zich toch moet rot schrikken van zulke prijzen voor kralen!
Maar ik hoop dat je nog veel plezier hebt van de ketting, en dat je hem veel draagt

Altijd aan het kralen...
-
SandraM
- Bead Hysteric
-
Contacteer:
Bericht
door SandraM » di 27 nov 2012 17:43
Zo, da's pittig! Maar wel een mooie ketting geworden!
-
CreaJet
- Bead Interested
Bericht
door CreaJet » di 27 nov 2012 18:01
Zooo da's idd een pittige prijs. En voor zo'n korte ketting toch wel over de top vind ik.
Als hij nu tot je navel kwam oké....
Maar Hij is prachtig hoor daar niet van.
Groetjes Henriëtte
-
narda
- Bead Believer
Bericht
door narda » di 27 nov 2012 18:37
[quote="Zina"]Mooi hoor
9 euro voor 1 tijgeroogkraal?
nee nee het was 9 euro voor een kraal in muranoglas die tijgerogen weet ik niet juist meer .
ik ben mijn zin om te parelen niet kwijt hoor doe het heel graag heb trouwens de dag nadien lekker een bestelling geplaats bij creadream meer kralen voor minder geld ..... amaai
-
Vengy
- Bead Fanatic
Bericht
door Vengy » di 27 nov 2012 23:10
9 euro voor een murano kraal is ook ver over de top hoor. Die grote zien er niet uit als zijnde van Murano wel edelsteen eigenlijk.
Maar goed ik vind ook wel dat ze er minimaal een knijpkraalverberger had mogen bijdoen.
Slotje wat je hebt uitgekozen staat er prachtig bij maar de prijzen van de materialen zijn niet in proportie met het normale.
Inclusief workshop had eerlijker geweest.
Maar goed, gedane zaken afijn en gewoon genieten van je prachtige ketting, want smaak heb je eerlijk is eerlijk.
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
-
Zina
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door Zina » wo 28 nov 2012 00:01
Narda, groot gelijk! Creadream is veel goedkoper en het spul is prima en ultra snel geleverd. Maar 9 euro per murano glas steen vind ik alsnog super duur hoor. Ik ben blij dat je blij bent met je ketting, maar laat je de volgende keer niet meer zo afzetten hoor! Maarja, dat leer je door de tijd heen pas. Ik heb zelf ook in kralenwinkeltjes het 5 dubbele betaald als wat ik bij bijvoorbeeld creadream kwijt ben.
En Vengy, het lijkt wel op silverfoiled murano glas hoor, ik heb zelf ook een paar van die kralen liggen. Alleen is die ene een matte versie zo te zien.
Altijd aan het kralen...
-
narda
- Bead Believer
Bericht
door narda » wo 28 nov 2012 06:27
[quote="Zina
En Vengy, het lijkt wel op silverfoiled murano glas hoor, ik heb zelf ook een paar van die kralen liggen. Alleen is die ene een matte versie zo te zien.[/quote]
Zina waar haal jij dan je murano kralen heb nog mooie rode gezien daar maar de prijs

-
Zina
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door Zina » wo 28 nov 2012 16:03
Och die heb ik een keer gekocht in een kralen winkeltje in Den Bosch. Maar hoe dat winkeltje ook alweer heet? Geen idee! Maar als je murano glaskralen googled dan komt er genoeg naar boven. Bijvoorbeeld Ilona's webgems.
Ik weet natuurlijk niet welk model je zoekt, maar het is genoeg te verkrijgen, en anders even op ebay zoeken

Altijd aan het kralen...
-
estherwijma
- Bead Monster
Bericht
door estherwijma » wo 28 nov 2012 19:56
Hij is mooi en ik hoop dat je hem veel zult dragen, want ook ik vind het erg duur... Geniet er iig maar extra vab!

Groetjes Esther
-
chantalleke888
- Bead Interested
Bericht
door chantalleke888 » do 29 nov 2012 11:36
De ketting is iig heel erg mooi! maar wat een belachelijke prijzen voor die kralen. ik weiger hoe dan ook zo veel te betalen voor kralen. Ik ben ook echt een koopjes jagers en haal mijn materialen echt overal vandaan. Zo goedkoop mogelijk

het is en blijft een hoby en dat moet ok zo blijven!