Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Ik heb mijn allereerste trosjesketting (zo heet dat toch hé?) met zwevende kralen gemaakt, volgens een tutorial die op vond op kralen.com. Ik wou hem toch even showen, want ik ben er best wel trots op Dankjewel, kralen.com!
Dankjewel Bruintinten zijn echt mooi hé voor het moment. Als tussenkraaltjes heb ik trouwens kleine stardustkraaltjes gebruikt, die glinsteren heel mooi en geven het setje een feestelijke toets!
Als er trouwens iemand tips heeft om oorhangers te maken op dezelfde manier, let me know! Want ik wil het setje kraag compleet maken, maar gewoon twee kraaltjes op een nietstift lijkt me een beetje te simpel...
Voor de oorbellen kun je ook een aantal kralen (per stuk) op een nietstift doen en dan aan een stukje ketting hangen. In elke schakel een nietstift.
Of een trosje met onderaan een knijpkraal ipv een kalotje. Succes