12-09 Ketting 'Royal Blue Hindia'
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Wat een superketting!!!!!!!!!!!
Je hebt het patroon aangeschaft zeg je, waar kun je dat dan kopen?
Je hebt het patroon aangeschaft zeg je, waar kun je dat dan kopen?
Re: 12-09 Ketting 'Royal Blue Hindia'
Ik heb het ook gezocht.Op google zocht ik Heather Collin.en daar stond het. heb het nog niet aangeschaft ,had een vraag of het niet te moeilijk was omdat ik geen engels kan lezen
Maar kreeg nog van niemand antwoord.

Hier kan je het patroon kopen http://www.beadingweavingpattern.com/dev/" onclick="window.open(this.href);return false;

Nog beter hier http://www.beadingweavingpattern.com/de ... &Itemid=78" onclick="window.open(this.href);return false;

Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties.
Ik heb het patroon via Etsy gekocht (was dacht ik € 13,-, dus niet echt goedkoop!).
@Katia: zoals aangegeven vond ik het geen supermakkelijk patroon, ik vond het afentoe wat warrig geschreven en je moet iedere keer weer terug naar eerdere stappen, maar dan weer net met een afwijking... Heel goed opletten dus.
Als je engels slecht is zou ik het patroon niet aanschaffen, want de bijbehorende tekeningen vond ik niet superduidelijk. Ik vind bijv. de patronen van Sabine Lippert dan veel duidelijker.
Is je engels prima dan is het absoluut te doen hoor, maar ikzelf had gewoon wat ruzie ermee, maar zoals je ziet is de ketting wel afgekomen
!
Ik heb het patroon via Etsy gekocht (was dacht ik € 13,-, dus niet echt goedkoop!).
@Katia: zoals aangegeven vond ik het geen supermakkelijk patroon, ik vond het afentoe wat warrig geschreven en je moet iedere keer weer terug naar eerdere stappen, maar dan weer net met een afwijking... Heel goed opletten dus.
Als je engels slecht is zou ik het patroon niet aanschaffen, want de bijbehorende tekeningen vond ik niet superduidelijk. Ik vind bijv. de patronen van Sabine Lippert dan veel duidelijker.
Is je engels prima dan is het absoluut te doen hoor, maar ikzelf had gewoon wat ruzie ermee, maar zoals je ziet is de ketting wel afgekomen

Groetjes,
Daphne
Daphne
Prachtige ketting ik vind de kleuren nog mooier dan die van Heather Collin
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Heel erg mooi Daphne!!!
Mooi met die bloemetjes zo op de achtergrond! 

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
-
- Bead Reader
Hallo,
Dit is een prachtige ketting dat je gemaakt hebt.
Ikzelf maak nog niet zolang juweeltjes maar zoiets moois heb ik nog niet gezien. Echt prachtig.
Dit is een prachtige ketting dat je gemaakt hebt.
Ikzelf maak nog niet zolang juweeltjes maar zoiets moois heb ik nog niet gezien. Echt prachtig.

dank je wel voor de link!
18 dollar is n iet echt goedkoop nee, maar hij is wel erg mooi
18 dollar is n iet echt goedkoop nee, maar hij is wel erg mooi
Wat een beauty!
Groeten van Karin.
Groeten van Karin.
-
- Bead Interested
Hij is prachtig