Eindelijk kan ik weer foto's uploaden:-)
Ik wil jullie graag vier kettingen laten zien die ik heb gemaakt. Ze zijn allevier op een andere manier gemaakt, ongeveer. Ik bedoel, ik heb de technieken rijgen en kettelen gebruikt, maar ze zijn toch allevier anders.
Allereerst een simpel geregen ketting met witte/transparante glaskralen, witte glasparels en af en toe een zilveren spacer. De glaskralen heb ik een tijdje geleden bij de Xenos gekocht, ze hadden verschillende doosjes met glaskralen die 1 euro kosten en daar heb ik er een aantal van gekocht

Als tweede ook een geregen ketting, met twee draden. De bloemetjes op de verdeler heb ik er met sieradenlijm opgeplakt. Tot nu toe zijn ze blijven zitten;-)

De derde ketting is een eenvoudig gekettelde ketting. Ik had ergens een verrassingspakket besteld van glaskralen en daar zaten de mooie groen met zwarte kralen in. Dat gaf me inspiratie voor deze ketting.

Ten vierde nog een 'trosjesketting', maar net ietsje anders. In plaats van een kraal tussen de trosjes heb ik een ring met rijggaten gedaan. En dan krijg je dit:

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Liefs Mirjam