Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Eerlijk gezegd had ik me alleen verdiept in de plaats van de Zon, Maan en Aarde, gekozen voor de stand van de maan achter de aarde en niet zoals ie ook wel eens staat, tussen de aarde en de zon in. Maar die andere planeten heb ik er zo maar bij gedaan, niet echt uitgezocht.
Heel erg mooi. Echt knap.
Ik waag me er niet aan haha, daar ben ik dan weer veel te ongeduldig voor.
Super, je eerst keer dat je dit maakt en nu al zon geweldig exemplaar. Ben benieuwd naar je volgenden
Ja echt de eerste keer. Gewoon geborduurd met borduurzijde heb ik wel veel gedaan. Maar met kralen nog niet. Ik wou er steeds niet aan, leek me maar niks omdat het borduren met zijde ook niet meer wou lukken. Maar zoals jullie zien, met kralen lukt het me wel.
Dit onderwerp zat opeens in mijn hoofd, nu zit ik met smart te wachten op een nieuw onderwerp in mijn hoofd