29/04 Boekenlegger

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
margroetje
Bead Fan
Contacteer:
29/04 Boekenlegger

Bericht door margroetje » zo 29 apr 2012 14:04

Ja, ook ik ben om. Boekenleggers voor hen die nog niet geheel overgestapt zijn op alle electronica....
Ik weet het, geen sieraad om te dragen, maar wel een voor je boek toch?

Afbeelding
Veel marGroetjes!

chantalleke888
Bead Interested

Re: 29/04 Boekenlegger

Bericht door chantalleke888 » zo 29 apr 2012 15:24

mooi :)

estherwijma
Bead Monster

Bericht door estherwijma » zo 29 apr 2012 15:28

Ik vind hem geweldig!!! :applaus: Ontwerp je het zelf? Ik vind dat nog moeilijk met micro-macramee, maar wie weet ooit!
Groetjes Esther

margroetje
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door margroetje » zo 29 apr 2012 15:46

estherwijma schreef:Ik vind hem geweldig!!! :applaus: Ontwerp je het zelf? Ik vind dat nog moeilijk met micro-macramee, maar wie weet ooit!

Ja Esther, ik ontwerp het zelf. Soms via een tekeningetje met gewoon streepjes.. :lol: maar eigenlijk gewoon door te beginnen.
Ik zag van jou de armbandjes uit een boek wat ik ook heb hoor. Ik heb een heleboel gelezen en met touw alle knopen geoefend. En via youtube nagenoeg alle filmpjes gezien. En dan gewoon gaan zitten en doen. Ik heb overigens nog nooit uit dat boek waaruit jij zo'n mooie armband hebt gemaakt, iets zelf gemaakt. Ik heb vooral gekeken naar sluitingen die ik leuk vind. Dus ik kan geen ontwerp insturen helaas.
Veel marGroetjes!

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » zo 29 apr 2012 20:12

Mooi, ik had hem ook al op FB gezien :applaus: :applaus: :applaus:
Groetjes Ellen.

estherwijma
Bead Monster

Bericht door estherwijma » zo 29 apr 2012 20:14

margroetje schreef:
estherwijma schreef:Ik vind hem geweldig!!! :applaus: Ontwerp je het zelf? Ik vind dat nog moeilijk met micro-macramee, maar wie weet ooit!

Ja Esther, ik ontwerp het zelf. Soms via een tekeningetje met gewoon streepjes.. :lol: maar eigenlijk gewoon door te beginnen.
Ik zag van jou de armbandjes uit een boek wat ik ook heb hoor. Ik heb een heleboel gelezen en met touw alle knopen geoefend. En via youtube nagenoeg alle filmpjes gezien. En dan gewoon gaan zitten en doen. Ik heb overigens nog nooit uit dat boek waaruit jij zo'n mooie armband hebt gemaakt, iets zelf gemaakt. Ik heb vooral gekeken naar sluitingen die ik leuk vind. Dus ik kan geen ontwerp insturen helaas.
Super hoor! Youtube is ook een goed idee! Moet ik ook maar eens gaan kijken! :)
Groetjes Esther

Jolandavanl
Bead Starter

Bericht door Jolandavanl » zo 29 apr 2012 20:20

erg mooi knap gedaan

JMHols
Bead Monster

Bericht door JMHols » zo 29 apr 2012 22:06

Mooi.

Gesloten