19-09 Eindelijk wat gevonden ...
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- moedertje
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik vind de gekleurde armband geweldig en de ketting op foto 3. Heb je daar ook een patroon van of heb je die zelf ontworpen? Heb ze nog nergens gezien. Heel mooi allemaal. Groetjes 
- marielle23
- Bead Lover
- Contacteer:
Re: 19-09 Eindelijk wat gevonden ...
oh echt supergaaf!! die ketting met die kleine kralen en kronkeltjes erin vind ik ook erg mooi! ik wilde dat ik dat al kon maken 
groetjes marielle 
- Kralenannie
- Bead Designer
Re: 19-09 Eindelijk wat gevonden ...
Erg mooi allemaal. Ben vooral weg van de ketting op de 3de foto. Prachtig