15-09 blackturqoois en luna's
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Mooi, de ring en de luna beads.
-
- Bead Interested
Re: 15-09 blackturqoois en luna's
erg mooi die lunabeads
- kralenliesje
- Bead Professional
- Contacteer:
Je ring is prachtig!! En ik vind de kleurencombinaties van je luna's helemaal te gek!!

- bonte285
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Wow, die hangers zijn echt supermooi (en je armband natuurlijk ook)!! 

*~ Groetjes van Yvette ~*
die lunabeads zijn mooi zeg, wauw! Maar vind het beetje afbreuk doen aan zo'n veter, een mooi schakelkettinkje zou dan denk ik al veel mooier staan.
-
- Bead Believer
- Contacteer:
Superleuk. Vooral de beads zijn helemaal mijn ding! 

-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
het was lastig om een foto te maken van de beaded bead alleen en dit was een snelle keuze. Aan de ene kant heb je gelijk aan de andere kant ligt het accent dan meer op de kraal.Siemie schreef:die lunabeads zijn mooi zeg, wauw! Maar vind het beetje afbreuk doen aan zo'n veter, een mooi schakelkettinkje zou dan denk ik al veel mooier staan.
bedankt voor jullie reacties!
groetjes
Elly