Ze zitten best wel vast. 8 rocailles van de cabs zijn aan de ketting vastgemaakt. Ik ga hem vanmiddag voor het eerst dragen, zie dan wel of er iets aan mankeertKrista schreef: Een vraagje plopte bij mij op: klappen je cabochonnetjes niet naar voren in die bovenste rij? Of zitten ze echt vast op hun plaats?
Collier "twists and turns" 6/7/2011
			Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
	1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Groetjes uit Almere,
Tinka
			Tinka
Re: Collier "twists and turns" 6/7/2011
Nou ben benieuwd Tinka hoe je draag-ervaring is!Tinka schreef:Ze zitten best wel vast. 8 rocailles van de cabs zijn aan de ketting vastgemaakt. Ik ga hem vanmiddag voor het eerst dragen, zie dan wel of er iets aan mankeertKrista schreef: Een vraagje plopte bij mij op: klappen je cabochonnetjes niet naar voren in die bovenste rij? Of zitten ze echt vast op hun plaats?
glass is hot
			- Marieketting
 - Bead Fan

Apart!
Mooi!
			Mooi!
Geweldig, zo mooi!
Groetjes Anne
			Groetjes Anne
De draag-ervaring is prima! Blijft lekker op zijn plek zitten en de cabs gaan niet omhoog ofzo. Veel complimentjes van mijn collega's gekregen. Twee plannen een overval op mijKrista schreef:Nou ben benieuwd Tinka hoe je draag-ervaring is!Tinka schreef:Ze zitten best wel vast. 8 rocailles van de cabs zijn aan de ketting vastgemaakt. Ik ga hem vanmiddag voor het eerst dragen, zie dan wel of er iets aan mankeertKrista schreef: Een vraagje plopte bij mij op: klappen je cabochonnetjes niet naar voren in die bovenste rij? Of zitten ze echt vast op hun plaats?
Groetjes uit Almere,
Tinka
			Tinka
wauw erg leuke ketting! echt prachtige kleuren 
			- 
				Isabel vd L
 - Bead Starter

Dit is één van mijn favoriete kettingen uit de Beadwork op het moment.
Prachtig uitgewerkt!
			Prachtig uitgewerkt!
Heel mooi! Pas maar op voor de overvallers! 
				Jennifer
 - Bead Believer
 - Contacteer:

Hij is echt supermooi, ik heb vorige week mijn eerste exemplaar van beadwork gekregen en baal als een stekker dat ik het june/july blad heb gemist!
Gisteren is geweest, morgen moet nog beginnen, LEEF VANDAAG!!!!