Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
ow lief allemaal
ik heb eigenlijk bij iemand een zakje gemengde kralen gekocht en zodra ik ze in mijn handen had wist ik eigenlijk al wat ik er mee wilde ,terwijl toen ik ze kocht ik ze gewoon mooi vond maar niet wist wat ik er mee moest
ik ben best inspiratie loos
en dan heb ik op eens weer een gek idee
was wel even spannend, hoopte dat de post er eerder was dan dat mijn ouders weer thuis kwamen
nou dat is mooi gelukt gelukig
anders was het geen verrassing meer
Mooi zeg zo'n compleet set. Misschien zou ik, maar dat is totaal persoonlijk(!)die drie sliertjes onder aan de ketting vervangen hebben door bijv een wat simpele hanger omdat de kralen al best flinke blikvangers zijn.
Geef elke dag de kans
de mooiste van je leven
te worden.