Mijn creaties
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Leuke sieraden!
Waarom men denkt dat de verkoop van sieraden via een webshop wél loopt, is me een raadsel. Vraag het maar aan de meeste dames hier, op een enkeling na verkopen de meesten maar een paar sieraden per jaar via de webshop. Meestal wordt er verkocht aan vrienden en kennissen. Er is zo'n enorm aanbod van websites met zelfgemaakte sieraden, mensen zien door de bomen het bos niet meer. Bovendien zien mensen een sieraad graag in het echt.
Waarom geef je niet een keer een open huis? Nodig je vrienden, familie,kennissen en buren uit en laat zien wat je maakt. Dan weten die het in ieder geval.
Waarom men denkt dat de verkoop van sieraden via een webshop wél loopt, is me een raadsel. Vraag het maar aan de meeste dames hier, op een enkeling na verkopen de meesten maar een paar sieraden per jaar via de webshop. Meestal wordt er verkocht aan vrienden en kennissen. Er is zo'n enorm aanbod van websites met zelfgemaakte sieraden, mensen zien door de bomen het bos niet meer. Bovendien zien mensen een sieraad graag in het echt.
Waarom geef je niet een keer een open huis? Nodig je vrienden, familie,kennissen en buren uit en laat zien wat je maakt. Dan weten die het in ieder geval.
Groetjes, Marjan
Re: Mijn creaties
Ik vind je sieraden erg leuk van kleur. Daar kan het niet aan liggen.
Zag de tip van mijnwebwinkel al voorbij komen. Dat is een leuke en vrij gemakkelijke manier om te beginnen met een website. Ik vind het ook erg nette en overzichtelijke sites. En gebruiksvriendelijk.
Je zou het altijd kunnen proberen. Het kost soms wel veel tijd voordat je via een site gaat verkopen. Veel geduld en blijven proberen. Je weet nooit hoe het misschien wel zal gaan lopen.
Zag de tip van mijnwebwinkel al voorbij komen. Dat is een leuke en vrij gemakkelijke manier om te beginnen met een website. Ik vind het ook erg nette en overzichtelijke sites. En gebruiksvriendelijk.
Je zou het altijd kunnen proberen. Het kost soms wel veel tijd voordat je via een site gaat verkopen. Veel geduld en blijven proberen. Je weet nooit hoe het misschien wel zal gaan lopen.
Joh, Koninginnedag is ook niet de beste dag ervoor denk ik..
Tenzij je er stond met voordelige Bloemoorbellen met een oranje bloem en rood-wit-blauwe lintje ofzo
Als ik even van mezelf uitga..voor mij is het shoppen op de Koninginnedag vooral een koopjes-jacht.
Dus 'veel voor weinig'
Ik heb 4 sjaals gekocht [nieuwe uit graaihoop met restanten] voor 50 cent per stuk, 2 grand foulards, een bellenkoord, oorbellen voor 50 cent, een paar porseleinen klompjes[ als kraal te gebruiken] voor 20 cent.., enzovoort.
En natuurlijk van alles te eten en drinken..
Waardoor je bij elkaar toch al heel wat uitgeeft op zo'n dag..
Dus ik heb eerlijk gezegd ook niks gekocht voor volle mep..[ behalve het eten en drinken].
Er stonden meiden met zeep-kettingen voor 7,50 per stuk...leuke dingen hoor!
, maar op zo'n dag koop ik die niet..terwijl als ik bij wijze van spreken vandaag een kadootje voor een tante nodig zou hebben..dan kocht ik er wel een.
Tenzij je er stond met voordelige Bloemoorbellen met een oranje bloem en rood-wit-blauwe lintje ofzo
![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
Als ik even van mezelf uitga..voor mij is het shoppen op de Koninginnedag vooral een koopjes-jacht.

Dus 'veel voor weinig'

![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
Ik heb 4 sjaals gekocht [nieuwe uit graaihoop met restanten] voor 50 cent per stuk, 2 grand foulards, een bellenkoord, oorbellen voor 50 cent, een paar porseleinen klompjes[ als kraal te gebruiken] voor 20 cent.., enzovoort.
En natuurlijk van alles te eten en drinken..
Waardoor je bij elkaar toch al heel wat uitgeeft op zo'n dag..
Dus ik heb eerlijk gezegd ook niks gekocht voor volle mep..[ behalve het eten en drinken].
Er stonden meiden met zeep-kettingen voor 7,50 per stuk...leuke dingen hoor!

als je hyves hebt kunt je daar een pagina maken voor je sieraden, heb ik ook. je kunt je sieraden ook op marktplaats zetten en als je dan een hyves pagina hebt voor je sieraden daar naar verwijzen.jolanda1982 schreef:Hardstikke bedankt allemaal![]()
De paarse met de bedeltjes had ik voor mezelf gemaakt.
Maar niemand die ze wil, dus waar het dan aan ligt![]()
Ik wil zo graag een website, maar dat kan ik echt niet![]()
Niet iemand die tegen betaling voor me wilt maken?
Groetjes
Jolanda
- chantalssieranden
- Bead Interested
- Contacteer:
ik heb ook een site, ik ben te vinden op marktplaats, ik zet veel op hyves
en ik verkoop bij met een marktje en beauty dag bij mij op de camping
ik verkoop samen niet super veel maar toch wat
ik doe dit nu iets meer dan jaar, en merk dat er steeds meer nagekeken word
alle kleine beetjes helpen
en ik verkoop bij met een marktje en beauty dag bij mij op de camping
ik verkoop samen niet super veel maar toch wat
ik doe dit nu iets meer dan jaar, en merk dat er steeds meer nagekeken word
alle kleine beetjes helpen
Chantal
- bejuweled
- Bead Starter
- Contacteer:
Leuke sieraden en je foto's vind ik ook leuk, hoe heb je die getrokken?
Grtjs,
*Peggy*
B-Juweled
Grtjs,
*Peggy*
B-Juweled
lekkere zomerse kleurtjes Leuke sieraden Je hebt leuke dingen gemaakt leuke en vrolijke sieraden !
-
- Bead Dreamer
Dankjewel allemaal..
Heb nog steeds niks verkocht ervan
Binnenkort maar s op een braderie gaan staan.
Bejuweled wij hebben een tafel met een glasplaat, kan je de la eronder opentrekken en daar leuke dingen inleggen.
Groetjes
Jolanda

Heb nog steeds niks verkocht ervan

Binnenkort maar s op een braderie gaan staan.
Bejuweled wij hebben een tafel met een glasplaat, kan je de la eronder opentrekken en daar leuke dingen inleggen.
Groetjes
Jolanda