hihi, ik heb zelf al een paar setjes in elkaar gefrobeldnatas26 schreef:zijn te koop voor 6 euro... groetjessuusje803 schreef:Prachtig,
ik wil ook zulke oorbellen!!
kuise meisjes oorbellen...
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
groetjes van Susanne
Re: kuise meisjes oorbellen...
deze zijn wel heel mooi gefotografeerd!
dank je! 
deze zijn ook heel erg mooi zeg.
Ik heb er afgelopen week ook een aantal gemaakt, ik en er echt helemaal weg van.
Ik heb er afgelopen week ook een aantal gemaakt, ik en er echt helemaal weg van.
Groetjes Amie
- chantalssieranden
- Bead Interested
- Contacteer:
mooie oorbellen zeg! 
Dank je wel cindy!
ben er zelf ook verliefd op alleen heb ik de kleine bloempjes voor mezelf gepakt. Heb boblijn en dan zo'n grote bloem vindt ik niet zo mooi bij me zelf!!!
maar ze vliegen over de toonbank zo gezegd...
zo veel orders om te maken
helemaal geweldig1!!
maar ze vliegen over de toonbank zo gezegd...
zo veel orders om te maken
vind de 4e erg mooi!
prachtig
prachtig
Na ruim een jaar afwezigheid dacht ik laat ik maar weer eens inloggen en ik vrees dat ik met zulke mooie oorbellen als deze er toch weer een tijdrovende verslaving bij ga krijgen (alweer).
erg mooi gedaan.
erg mooi gedaan.