25/02 Eerste begin cabochon armband

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Ciao!Bella Sieraden
Bead Discoverer
Re: 25/02 Eerste begin cabochon armband

Bericht door Ciao!Bella Sieraden » di 01 mar 2011 11:55

WOW! Wat een mooie armband! En dat voor de eerste! Ik ga binnenkort ook beginnen aan mijn eerste cabochonarmband, ook toevallig met een pakketje van Sandra D, maar dan met roze tinten, ik mag wensen dat mijn eerste exemplaar er zo mooi uit zal zien!

Mag ik je vragen hoeveel uurtje werk je er al in had zitten met hoe hij hier op de foto staat?

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » di 01 mar 2011 12:22

Geweldig Daphne! :(L) Hartstikke mooi! Ik vindt vooral dat je heel erg netjes naait! :D Daarmee kan ik me bijna niet voorstellen dat het je eerste is. :shock: Bravo! :applaus: :applaus: :applaus:
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » di 01 mar 2011 12:25

Nog even eent tipje, als je inspiratie zoekt hoe je je armband moet opvullen moet je eens rondkijken op google, dan krijg je vanzelf ideetjes.http://www.google.nl/images?hl=nl&rlz=1 ... 79&bih=618" onclick="window.open(this.href);return false;
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Daphne_B
Bead Lover

Bericht door Daphne_B » di 01 mar 2011 13:26

Wederom dank voor jullie complimenten. Ben ondertussen alweer een stukje verder en hoop dit weekend (met paar dagen vrij) de armband misschien wel helemaal af te kunnen maken. :?

Zal deze dan in totaal showen want dit is per abuis onder dit topic gekomen en dat is eigenlijk niet helemaal de bedoeling, sorry :oops: !

Ik weet eerlijk gezegd niet precies hoeveel uur ik er al mee bezig ben. Ik denk voor dit stuk toch wel al een uurtje of 10 of zo. Ik doe het vaak een beetje tussendoor...

Sandra, dank je wel voor je tips en je ander mailtje. Ik zal er goed naar kijken.
Groetjes,
Daphne

estherwijma
Bead Monster

Bericht door estherwijma » di 01 mar 2011 14:30

Ik heb mijn eerste cabarmand ook niet heel bijzonder opgevuld, maar ikw as er toch heel blij mee! Ik wil graag nog een volgende gaan maken en voor inspiratie kijk ik idd op google!!
Groetjes Esther

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 01 mar 2011 14:59

Daphne_B schreef:...
@Sandra: dacht al dat sieraden eigenlijk af moesten zijn, maar is er ook forum onderdeel waar je dus idd tips kunt vragen voor je sieraad waar je mee bezig bent? (ben net nieuw, dus vergeef het me, moet nog een beetje leren :roll: )
...
Als je het gewoon leuk vindt even te laten zien dan kun je het onder 'show je eigen sieraden' of 'kletspraat' tonen, let dus alleen op dat je het dan niet naar kralen.com upload waardoor het meedoet met de wedstrijd. Als je het net nog niet mooi genoeg vindt en graag ontwerptips wil kun je het onder 'ontwerptips' posten (maar die heb je zo te zien nu niet nodig ;) ) en stel er is juist iets onduidelijk over techniek en je hebt daar vragen over dan onder 'technieken'. In dit geval maakt het dus niet veel uit waar je het zet, hier is het prima.

Daphne_B
Bead Lover

Bericht door Daphne_B » di 01 mar 2011 16:03

Sandra, dank voor je uitleg. Was idd al best een beetje trots op mijn werk tot nu toe dat ik het graag even wou laten zien.

Heb ook gezien dat deze foto bij wedstrijd voorkwam (beetje gek ja), dus moet maar niemand op stemmen (of misschien kun je het weghalen??). Ik gooi hem wel in de strijd als de armband helemaal af is.
Groetjes,
Daphne

Gesloten