Dat is wel een grapje hé
diane
03/02 gehaakte kettingen met kleurige kraaltjes
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Re: 03/02 gehaakte kettingen met kleurige kraaltjes
Ik vind vooral de 3e erg mooi 

Groetjes en liefs, Rita
Je wilt de ketting toch net verkopen?DDC schreef:Dat is wel een grapje hé
diane

ik verkoop al mijn kettingen, doe het omdat ik het graag doe !liessie schreef:Je wilt de ketting toch net verkopen?DDC schreef:Dat is wel een grapje hé
diane
ok, omdat je zij, dat het een grapje was.
Of was dat een vraag?
Of was dat een vraag?
ik verkoop ze wel maar niet als "veiling" of opbod dusliessie schreef:ok, omdat je zij, dat het een grapje was.
Of was dat een vraag?