steek die maar in je zak!kralenliesje schreef:Wow...even bijkomen...ik ben er echt helemaal verliefd op!!! Prachtige kleuren en een schitterend ontwerp!! En dan aangestoken door mijn cuff...ik ga er van blozen
21-11 Armband Pink Opal
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
glass is hot
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Re: 21-11 Armband Pink Opal
Dankjulliewel!!!
En zo is dat!Krista schreef:steek die maar in je zak!kralenliesje schreef:Wow...even bijkomen...ik ben er echt helemaal verliefd op!!! Prachtige kleuren en een schitterend ontwerp!! En dan aangestoken door mijn cuff...ik ga er van blozen
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
Super mooi geworden . Ik vind vooral de zijkanten erg mooi bij de kralen. Hierdoor is hij net wat minder druk.
Geweldig mooi!
Groetjes Anne
Groetjes Anne
Wat een mooie armband!
Mooi!! Het geheel is super en dat van die zijkanten vind ik erg creatief bedacht!!
Wow wat prachtig weer, heel creatief, top!!!!!!!!!!!!
~Groetjes Margriet~
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
wauh die is prachtig!! ook erg gaaf dat er in het ijzer zelf een patroon zit!
- Czechglaskralen
- Bead Lover
- Contacteer: