Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Prachtig, wat goed gelukt voor de eerste!! Heb afgelopen donderdag ook het eerste gedeelte van mijn tweede zilverklei workshop gedaan, erg leuk. Die sliertjes, heb je dat met spuitpasta gedaan of met liquid zilverklei. Je hebt het echt supernetjes gedaan!!
rorsach schreef:Je ring is erg mooi geworden . Loop zelf met de gedachten om een workshop hiervan te doen. Het nadeel is dat je later thuis een oven moet hebben om te bakken op 700 - 800 graden. Ik weet niet hoe jij dat opgelost hebt??
Ik heb ook zo'n workshops gedaan en volgens mij kan je het ook afbakken op je gasfornuis. Duurt alleen wat langer. Ook kun je een microwave-kiln gebruiken, 4 minuten op 700 watt.
vind je ring heel mooi maar hoe ben je aan de zilverklei gekomen ik kan hier in hoogeveen het nergens kopen knap lastig en weet je ook hoe duur het nu echt is met vr. gr. lony de jong