ik ben nieuw hier heb al wel wat sieraden hier op staan
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
- Bead Anonymous
hallo ik heet lony de jong ben 48 jaar en maak al zo ongeveer 25 jaar sieraden doe dus al jaren mee op dit gebied en nog steeds weet ik weer iets nieuws te bedenken vooral met dingen die je normaal niet gauw bij een sieraad zal zoeken nu kijk eens rond op mijn hyves je kan me vinden via veronica6688hyves.nl zoek me maar op en meld je maar als vriend dan kan je eens bij mij kjken ok ik maak ook zelf kralen van fimo klei maar ook gebruik ik dus veel dingen die je niet zou verwachten dat kan dus echt van alles zijn vaak gewoon bij een rommel zaakje gevonden of op straat of bij de gamma of zo iets dus nu ben wel benieuwd wat jullie er van vinden hoor met vr. gr. lonneke,s sieraderie lony de jong
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Re: ik ben nieuw hier heb al wel wat sieraden hier op staan
Hoi hoi! Welkom hier op het forum. Ik ben erg benieuwd naar je sieraden. Zla eens op je hyves gaan kijken 

- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Re: ik ben nieuw hier heb al wel wat sieraden hier op staan
Hey ik kan je hyves echt niet vinden, kan je mij mssn toevoegen dan? Nienke van Nispen, op hyves heet ik anonienke.