29-10 Nog 2 '1877's'
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
M'n moeder had haar 'armband 1877' om bij een familiebezoek en een tante van me wilde er ook eentje. In ruil voor een klein vrieskistje heb ik er ook eentje voor haar gemaakt. Ik kon alleen exact dezelfde knoopjes niet meer vinden, maar dat was niet erg. Zolang het maar 'zwart' was en 'ook zoiets'. Hij is af:
Dit was nu al de vierde die ik heb gemaakt. Ze vallen schijnbaar in de smaak. En doordat ik er al een aantal heb gemaakt ben ik ook erg handig geworden. Dit armbandje kost me inmiddels nog maar 1 avond om te maken. En dus heb ik mezelf er ook nog eentje cadeau gedaan, en wel eentje in de kleuren aubergine, paars en roze voor bij m'n paarse trui met driekwart mouw.
Dit was nu al de vierde die ik heb gemaakt. Ze vallen schijnbaar in de smaak. En doordat ik er al een aantal heb gemaakt ben ik ook erg handig geworden. Dit armbandje kost me inmiddels nog maar 1 avond om te maken. En dus heb ik mezelf er ook nog eentje cadeau gedaan, en wel eentje in de kleuren aubergine, paars en roze voor bij m'n paarse trui met driekwart mouw.
-
- Bead Professional
Re: 29-10 Nog 2 '1877's'
Mooi zeg weer! Vooral de eerste vind ik erg gaag met de bloem erin!
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven
ontzettend gaaf allebei hoor

"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
Vind dat een prachtige armband!

Hoi,
Allemaal erg leuk, zou ik ook wel willen doen, welke techniek gebruik je hiervoor, lijkt een beetje op macrame.
Ingrid-LJ
Allemaal erg leuk, zou ik ook wel willen doen, welke techniek gebruik je hiervoor, lijkt een beetje op macrame.
Ingrid-LJ
Het is ook macraméIngrid-LJ schreef:Hoi,
Ingrid-LJ

Ze zijn weer zo prachtig
En dat je ze ook zo snel maak: het ziet er perfect uit, aan niets te zien dat je het ''zo'' af hebt!

En dat je ze ook zo snel maak: het ziet er perfect uit, aan niets te zien dat je het ''zo'' af hebt!
Geef elke dag de kans
de mooiste van je leven
te worden.
de mooiste van je leven
te worden.
Ze zijn echt schitterend, knap gedaan 

Wauw, mooi!
Met die bloemen vind ik echt prachtig!
Groetjes Anne
Groetjes Anne

Ja vind ik ook, die maken het echt speciaal!moisame schreef:Met die bloemen vind ik echt prachtig!
Groetjes Anne
-
- Bead Chatter
Prachtig allebei!!