08/09/2010 Full Persian armband 2 nieuwe foto
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
- Bead Professional
Re: 08/09/2010 Full Persian armband 2 nieuwe foto
Deze is ook weer leuk!
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven
Gaaf!
Little birdy in the sky, dropped a poopy in my eye,
I wasn't mad, I didn't cry, I just thank god that cows can't fly!
I wasn't mad, I didn't cry, I just thank god that cows can't fly!
Gaaf!
Mag ik vragen waar je de ''enameled copper ringen" koopt?
Mag ik vragen waar je de ''enameled copper ringen" koopt?
Geef elke dag de kans
de mooiste van je leven
te worden.
de mooiste van je leven
te worden.
Super weer!
Groetjes Anne
Groetjes Anne

mooi mooi!
[Dus ik meteen benieuwd naar rest..klik op je website,en klik meteen door naar 'mannensieraden', Oh,wat zijn die gaaf zeg!!
Echt balen dat mijn mannetje zo behoudend is [ofwel saai,qua kleding dan he,verder is tie heel lief en leuk en lollig
][Maar sieraden dragen doet ie niet
]
[Dus ik meteen benieuwd naar rest..klik op je website,en klik meteen door naar 'mannensieraden', Oh,wat zijn die gaaf zeg!!
Echt balen dat mijn mannetje zo behoudend is [ofwel saai,qua kleding dan he,verder is tie heel lief en leuk en lollig

- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Dank jullie wel meiden!
Talitha, de ringetjes zijn van Metaldesignz in Canada. Niet heel duur maar de verzendkosten vielen wel tegen.. al hadden ze me de echte verzendkosten gerekend (na wat heen en weer mailen, hele aardige mensen!). Het is nu eenmaal duur vanuit Canada. De maten uitzoeken was ook een heel gedoe omdat dat nu eenmaal anders gaat dan hier. Maar de ringen zijn echt stukken mooier dan die aluminium ringen die je hier koopt.
En Frida, jammer van je man! Mijn man draagt geen kettingen maar heeft wel 2 chainmaille armbanden van mij om, doet ie nooit af
RVS is toch best stoer?
Talitha, de ringetjes zijn van Metaldesignz in Canada. Niet heel duur maar de verzendkosten vielen wel tegen.. al hadden ze me de echte verzendkosten gerekend (na wat heen en weer mailen, hele aardige mensen!). Het is nu eenmaal duur vanuit Canada. De maten uitzoeken was ook een heel gedoe omdat dat nu eenmaal anders gaat dan hier. Maar de ringen zijn echt stukken mooier dan die aluminium ringen die je hier koopt.
En Frida, jammer van je man! Mijn man draagt geen kettingen maar heeft wel 2 chainmaille armbanden van mij om, doet ie nooit af

Bedankt voor je antwoord. Jammer dat die in Nederland niet verkocht worden...en volgens mij worden de ringetjes van the queen ring ook uit Canada geimporteerd (meen het een keer gelezen te hebben)misschien als er verschillende mensen om vragen, komen die nog een keer in het assortiment.
@ Frida, ik heb vorige week mijn vader (59 jaar) een chainmaille armband van rvs cadeau gedaan. Hij was er heel blij mee (ook wel omdat ik hem zelf had gemaakt)en hij droeg nooit mannensieraden.
@ Frida, ik heb vorige week mijn vader (59 jaar) een chainmaille armband van rvs cadeau gedaan. Hij was er heel blij mee (ook wel omdat ik hem zelf had gemaakt)en hij droeg nooit mannensieraden.
Geef elke dag de kans
de mooiste van je leven
te worden.
de mooiste van je leven
te worden.
- hihahanneke
- Bead Interested
- Contacteer:
mooi! en wat leuk gefotografeerd! 

Groetjes Hanneke
-
- Bead Chatter
Nog al zo'n mooie!! 

- Saga Suus
- Bead Producer
- Contacteer:
Je maakt echt zulke mooie dingen, wow gewoon!