04/09 Turquoise Night
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Prachtig!
-
- Bead Chatter
Re: 04/09 Turquoise Night
kralenliesje schreef:Bedankt voor alle reacties!
Ehm, nou nee, ik kan snel borduren, maar niet zo snel, haha, ik heb de armband vanochtend AFgemaakt.De Sierkip schreef:Wauw, prachtig en dat in een ochtend...Het kost nog altijd tientallen uren om zo'n armband te maken.

- kralenliesje
- Bead Professional
- Contacteer:
Niet erg, hoor!! Ik vind het helemaal niet erg om te doen! Ik vind dat borduren één van de leukste dingen om te doen. Ik zou er alleen nog wel wat meer tijd voor willen hebben.De Sierkip schreef:kralenliesje schreef:Bedankt voor alle reacties!
Ehm, nou nee, ik kan snel borduren, maar niet zo snel, haha, ik heb de armband vanochtend AFgemaakt.De Sierkip schreef:Wauw, prachtig en dat in een ochtend...Het kost nog altijd tientallen uren om zo'n armband te maken.
Beter lezen, kippig kippetje, haha! Dat zal je zeker heel wat uren gekost hebben, maar als je iets leuk vindt om te doen is dat niet erg!
- Kralenannie
- Bead Designer
Wauw
.... wat een mooie kleurcombi en je afwerking is echt superstrak 

Groetjes, Anita
Ik ben er ook helemaal weg van
de kleuren samen vind ik prachtig.

Geef elke dag de kans
de mooiste van je leven
te worden.
de mooiste van je leven
te worden.
een prachtstuk
De kleurencombinatie is helemaal super!!
Groetjes, Maddy

Prachtig!
De kleurstelling is super!

De kleurstelling is super!

- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
erg mooi! vind de kleur ook super!
-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
tjonge wat een plaatje weer.......je wordt er steeds kunstiger in vind ik!
verkoop je deze armbanden wel met enige regelmaat of hou je alles lekker voor jezelf?
groetjes
Elly
verkoop je deze armbanden wel met enige regelmaat of hou je alles lekker voor jezelf?
groetjes
Elly
- Alicefelice
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Echt gaaf met al die kleine kraaltjes in zo'n mooi patroon. Een echt kunststuk hoor!
Ik zou het graag willen leren om te doen, hoe heb jij dat aangepakt? Zelf aangeleerd of heb je een workshop gevolgd?
Groetjes van Alice
Ik zou het graag willen leren om te doen, hoe heb jij dat aangepakt? Zelf aangeleerd of heb je een workshop gevolgd?
Groetjes van Alice
- kralenliesje
- Bead Professional
- Contacteer:
Dank jullie wel voor alle enthousiaste reacties!

Ik verkoop ze wel eens, ja, maar dat is echt in de familie- en vriendenkring. Ik vind het wel erg fijn om ze nog eens terug te zien. Ik hou ze ook graag zelf, want ik kan er maar moeilijk afscheid van nemen.ellybudding schreef:tjonge wat een plaatje weer.......je wordt er steeds kunstiger in vind ik!
groetjes
Elly

Ik heb het beadwork in eerste instantie geleerd van tutorials en uit boeken. Toen ik er al mee bezig was, heb ik een workshop bij Sandra (sanegdokter) gedaan en daarna werd m'n werk veel netter. Inmiddels geef ik zelf ook wel eens een workshop. (Maar ik zie dat je niet echt in de buurt woont.)Ik zou het graag willen leren om te doen, hoe heb jij dat aangepakt? Zelf aangeleerd of heb je een workshop gevolgd?
- Alicefelice
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Dank je wel voor je feedback, ik denk dat ik maar gewoon eerst ga kijken bij tutorials en het gewoon ga uitproberen. (Zo ben ik ook met de kralen begonnen..)
Jij maakt echt prachtige dingen, heb net even op je website gespiekt..
Groetjes van Alice (jammer dat ik niet in de buurt woon!)
Jij maakt echt prachtige dingen, heb net even op je website gespiekt..
Groetjes van Alice (jammer dat ik niet in de buurt woon!)
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Ppppprachtig!!!!
Suuuperstrak ook!
Goeie lerares zeker... 

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
-
- Bead Interested