01/09 2 herfst-kettingen
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Allebei heel mooi zeg. Zulke mooie materialen die je hebt gebruikt. Maar eh
...prikken die langwerpige schelpkraaltjes in de 2e ketting niet een beetje?

- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
Re: 01/09 2 herfst-kettingen
Dankjulliewel!
Het was inderdaad al een tijdje terug dat ik iets had laten zien. Heb helaas minder tijd voor de sieraden dan ik zou willen. Maar ik ga het zeker niet opgeven!
Die langwerpige schelpkraaltjes prikken gelukkig niet
Ze zijn bij de uiteinden wel afgerond en je kunt de schelpen zo wegdraaien dat ze niet in de weg zitten

Het was inderdaad al een tijdje terug dat ik iets had laten zien. Heb helaas minder tijd voor de sieraden dan ik zou willen. Maar ik ga het zeker niet opgeven!

Die langwerpige schelpkraaltjes prikken gelukkig niet

-
- Bead Chatter
Re: 01/09 2 herfst-kettingen
Heel mooi allebei, echte "Mirjam" kettingen!!