Armband 27/08
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
De armband is heel mooi en bijzonder weer, blijf jij maar lekker verslaafd!! Wat ik persoonlijk een beetje jammer vind (als ik dat mag zeggen) is dat ik de achtergrondkleur wat te overheersend vind, waardoor het de kleuren en aandacht van je mooie armband een beetje 'wegtrekt'...
Groetjes, Maddy

Re: Armband 27/08
Prachtig!
En die stenen zijn echt heel mooi
En die stenen zijn echt heel mooi

-
- Bead Chatter
Prachtig!! 

- Saga Suus
- Bead Producer
- Contacteer:
Sjiek!
Prachtig en heel knap gemaakt
, ik vind de foto persoonlijk wat minder, ik zou een rustiger achtergrondkleur nemen.

~Groetjes Margriet~
Super mooi en knap gemaakt. Jammer dat de foto een beetje donker is, want dan zie je al die prachtige details niet zo goed.....
Music was my first love, beads are my second
-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
super knap gemaakt, prachtig. Inderdaad jammer van de achtergrond....
groetjes
Elly
groetjes
Elly