28/08 Lange zomerse ketting
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
A-symmetrische lange ketting van houten kralen. Geregen/ geknoopt op cremekleurig koord. Door a-symmetrische komen hangers niet onderaan te hangen, maar halverwege de zijkant voor speels effect. Ik vind het altijd erg lastig om lange kettingen te maken. Dit leek me leuk als cadeautje voor een vriendin.

Close your eyes .. and dream
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Re: 28/08 Lange zomerse ketting
Het ziet er mooi uit, maar een foto van de ketting in zijn geheel zou ik erg leuk vinden.
Groetjes, Marjan
-
- Bead Producer
- Contacteer:
Dat wil ik dus ook...Kikkertje schreef:Het ziet er mooi uit, maar een foto van de ketting in zijn geheel zou ik erg leuk vinden.
Irene van der Maas
heel mooi
Vind hem erg leuk, ook zou ik hem graag zien zoals hij gedragen zou worden.
Groetjes Anne
Groetjes Anne

-
- Bead Professional
Ik vind de kleurencombinatie erg leuk zo!
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven
- irma1987
- Bead Interested
- Contacteer:
mooi!
Geluk is net een vlinder: wanneer je er achter aan loopt vang je hem nooit. Maar als je even niet oplet landt die op je schouder.
Wat mooi zeg met die rustige kleuren!
Geef elke dag de kans
de mooiste van je leven
te worden.
de mooiste van je leven
te worden.
-
- Bead Chatter
Mooi, ben heel benieuwd hoe hij valt. Mooie foto ook!
Thnx voor alle leuke reacties!
Ik vind het heel lastig om lange kettingen te fotograferen & vaak niet mooi om m languit neer te leggen. Hij staat er wel helemaal op, maar natuurlijk niet in de vorm dat je de ketting normaal gesproken om zou hebben. Daarvoor de beschrijving, om er een beeld van te kunnen vormen.
Ik heb m vandaag cadeau gegeven en hij viel gelukkig in de smaak, ze had zelfs een jurkje gekocht afgelopen week waar die perfect bij kon.. helemaal geslaagd dus
Ik vind het heel lastig om lange kettingen te fotograferen & vaak niet mooi om m languit neer te leggen. Hij staat er wel helemaal op, maar natuurlijk niet in de vorm dat je de ketting normaal gesproken om zou hebben. Daarvoor de beschrijving, om er een beeld van te kunnen vormen.
Ik heb m vandaag cadeau gegeven en hij viel gelukkig in de smaak, ze had zelfs een jurkje gekocht afgelopen week waar die perfect bij kon.. helemaal geslaagd dus

Close your eyes .. and dream