~*~ Sets en een armband ~*~
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
- Bead Chatter
Vind alles weer mooi, wat maak je toch mooie dingen! Vind vooral de eerste bijzonder door het aparte stukje wire erin verwerkt, erg leuk!! 

Re: ~*~ Sets en een armband ~*~
Prachtig, weer helemaal mijn smaak ook.
Fijntjes, sierlijk en mooie kleuren.
Fijntjes, sierlijk en mooie kleuren.
Geef elke dag de kans
de mooiste van je leven
te worden.
de mooiste van je leven
te worden.
Ben ik het helemaal mee eens! Prachtige dingen maak je toch....Maatje A. schreef:Prachtig allemaal en de bovenste is ook mijn absolute favoriet, erg leuk met die slingertjes! Ik vind je foto's ook altijd zo mooi en herkenbaar!
Music was my first love, beads are my second
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Wauw echt prachtig!
Ik ga maar eens even een doekje zoeken om het kwijlt me mijn bureau af te vegen

Ik ga maar eens even een doekje zoeken om het kwijlt me mijn bureau af te vegen

Little birdy in the sky, dropped a poopy in my eye,
I wasn't mad, I didn't cry, I just thank god that cows can't fly!
I wasn't mad, I didn't cry, I just thank god that cows can't fly!