Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij
Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum
Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via
http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de
wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
De Sierkip
- Bead Chatter
Re: 05/04 Ook aan het wrappen geslagen
Bericht
door De Sierkip » vr 05 jun 2009 17:07
renata schreef:De Sierkip schreef:
Ik heb eerst een klemmetje aan de veters bevestigd en deze door het gaatje van het klemmetje met een prikbordprikker in een balk op zolder (daar staat mijn frobeltafel) vastgeprikt. Dan kun je het goed stevig aantrekken. En dan de veters goed plat houden met vlechten. Ik heb 5 veters gebruikt, daardoor verspringt de kleur steeds. Vind het zelf een voller effect geven om met 5, 6 of 9 te vlechten, dan met 3, maar dat moet je zelf even bekijken wat je het mooist vindt.
Succes!!
Groetjes, Simone
huh...hoe vlecht je met 5 veters dan??
Ik kan het wel met 3, gewoon de standaard vlecht.
Maar met 5 of meer?
Het is toch 1 lange vlecht die je dan 3x om je pols doet of zie ik het verkeerd?
Misschien dat je wat foto's hebt van het vlechtwerk, een how-to zeg maar.
Dan kan ik het wellicht beter volgen.
ps: wel een onwijs mooie armband, kleuren zijn erg mooi. Opvallend maar niet te.
Dank voor je compliment, sorry voor de late reactie, 4 weken op vakantie geweest.
Vlechten met 5 veters gaat net als met 3, alleen sla je steeds 2 veters over de enkele middelste veter. Dus je hebt aan beide buitenzijden 2 veters en in het midden 1 veter. Hoop dat het zo duidelijk is.
-
Metisse
- Bead Reader
Bericht
door Metisse » za 10 apr 2010 14:15
Ik vind het echt heel leuk....is echt iets wat ik zelf zou dragen. Ben nog echt een groentje, moet nog aan mijn eerste sieraad beginnen en ben dus een beetje inspiratie aan het opdoen waar ik het eerst aan zal beginnen en ik denk dat ik het gevonden heb hahhahaha.
-
fiekesof
- Bead Starter
Bericht
door fiekesof » za 10 apr 2010 15:50
@kikkertje:dan vlecht je rond de spiraal?
Hoe sluit je hem mooi af?Ik bedoel dan de uiteinden van de draad.
Ik heb ook een heel deel spullen besteld om een wrap-armband te maken.
Omdat ik bang ben om met veterklemmen te werken (nare ervaringen ondanks heel goed vastmaken),zou ik knopen.
Heel mooie armbanden trouwens!!
-
fiekesof
- Bead Starter
Bericht
door fiekesof » za 10 apr 2010 15:52
Ach,domme ik,bij het verder doorlezen zag ik dat het antwoord op mijn vraag reeds gegeven was
Zeer goede oplossing trouwens!
Hier zitten echte wonders op dit forum

-
snoep
- Bead Addict
-
Contacteer:
Bericht
door snoep » za 10 apr 2010 18:12
Ik vind ze leuk
Margaret
-
De Sierkip
- Bead Chatter
Bericht
door De Sierkip » zo 11 apr 2010 10:47
Metisse schreef:Ik vind het echt heel leuk....is echt iets wat ik zelf zou dragen. Ben nog echt een groentje, moet nog aan mijn eerste sieraad beginnen en ben dus een beetje inspiratie aan het opdoen waar ik het eerst aan zal beginnen en ik denk dat ik het gevonden heb hahhahaha.
Je hebt een pb-tje terug! Veel succes!