23-02 Blue flowerfield
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Saskia
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Ik vind het super 

Re: 23-02 Blue flowerfield
Dank jullie wel
, kralendames, voor jullie leuke reacties!

Dit is niet zo moeilijk, hoor! Het is min of meer dezelfde techniek als die voor de anemoonarmbanden wordt gebruikt alleen toegepast met rocailles. Een aantal kraaltjes rijgen en dan behalve door het laatste kraaltje gewoon weer door de reeds geregen kraaltjes terugrijgen en je hebt een sprietje!estherwijma schreef:Echt helemaal leuk deze armband!!![]()
![]()
Hoe maak je die sprietjes?
Herinneringen voor later maak je vandaag.
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Kralen en kleur
maar ben niet zo van de sprietjes 

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Niet helemaal mijn kleur, maar ik vind 'm wel heel leuk! Leuk zo met die kleine sprietjes. 

- estherwijma
- Bead Monster
Dat is niet moeilijk nee, bedankt!José schreef:Dank jullie wel, kralendames, voor jullie leuke reacties!
Dit is niet zo moeilijk, hoor! Het is min of meer dezelfde techniek als die voor de anemoonarmbanden wordt gebruikt alleen toegepast met rocailles. Een aantal kraaltjes rijgen en dan behalve door het laatste kraaltje gewoon weer door de reeds geregen kraaltjes terugrijgen en je hebt een sprietje!estherwijma schreef:Echt helemaal leuk deze armband!!![]()
![]()
Hoe maak je die sprietjes?
Groetjes Esther
-
- Bead Chatter
Mooi, zowel je glaskralen als het geheel!! 

- kralenroosje
- Bead Designer
- Contacteer:
mooie armband en het is toch heerlijk als je je eigen kralen kan maken!

Ik probeer altijd mijn zelfgemaakte kralen te verwerken, de ene keer heb ik al kralen waar ik dan een sieraad van maak, de andere keer heb ik het idee en maak dan de kralen pas. Het is telkens een uitdaging en een tijdrovende bezigheid, maar het geeft heel veel voldoening, zeker als het zulke positieve reacties teweeg brengt!

Herinneringen voor later maak je vandaag.