Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Volgens mij krijg je ze zo door de lintjes bovenop elkaar op een nietstift te prikken(eerst een gaatje met een naald maken in het lint)en dan wegwerken in een kralenkapje boven het kapje kraaltjes.Zal wel een heel gepruts zijn om die lintjes even strak in het kralenkapje te krijgen of valt dat mee? Als je een goede tip hiervoor hebt dan ben ik je dankbaar, ik krijg ze altijd rommelig erin, doe vast iets fout.
Dat wou ik nou net vragen.... Hoe doe je dat zo netjes?ellybudding schreef:ik vind ze super leuk en kleurig.
Zal wel een heel gepruts zijn om die lintjes even strak in het kralenkapje te krijgen of valt dat mee? Als je een goede tip hiervoor hebt dan ben ik je dankbaar, ik krijg ze altijd rommelig erin, doe vast iets fout.
En deze zie ik nu pas. Ik ga het eens proberen!Talitha schreef:Ik vind ze heel leuk en vrolijk.
Volgens mij krijg je ze zo door de lintjes bovenop elkaar op een nietstift te prikken(eerst een gaatje met een naald maken in het lint)en dan wegwerken in een kralenkapje boven het kapje kraaltjes.Zal wel een heel gepruts zijn om die lintjes even strak in het kralenkapje te krijgen of valt dat mee? Als je een goede tip hiervoor hebt dan ben ik je dankbaar, ik krijg ze altijd rommelig erin, doe vast iets fout.
Zal wel een beetje blond zijnbonte285 schreef:Zelf leg ik eerst alle lintjes netjes boven op elkaar tot ik een "stapeltje" heb, dan vouw ik ze in het midden dubbel, en vervolgens zet ik het stapeltje vast door er gecoat staaldraad omheen te doen en dit vast te zetten met een knijpkraaltje. Vervolgens rijg ik een kralenkapje over het draad heen en daardoor komt de hele handel muurvast én netjesin het kralenkapje te zitten. Op de draad die je overhoudt rijg ik dan de kralen en zet dit in zijn geheel weer aan de sleutelhanger. Hoop dat het zo een beetje duidelijk is!
Hahaha, klopt helemaal! Succes ermee en ik zie jouw creaties wel verschijnen!De Sierkip schreef:Zal wel een beetje blond zijnbonte285 schreef:Zelf leg ik eerst alle lintjes netjes boven op elkaar tot ik een "stapeltje" heb, dan vouw ik ze in het midden dubbel, en vervolgens zet ik het stapeltje vast door er gecoat staaldraad omheen te doen en dit vast te zetten met een knijpkraaltje. Vervolgens rijg ik een kralenkapje over het draad heen en daardoor komt de hele handel muurvast én netjesin het kralenkapje te zitten. Op de draad die je overhoudt rijg ik dan de kralen en zet dit in zijn geheel weer aan de sleutelhanger. Hoop dat het zo een beetje duidelijk is!
maar wat bedoel je met het staaldraad eromheen doen, wikkel je het staaldraad gewoon om het stapeltje heen, maak je het dan eerst niet ergens vast??
Ik krijg ineens een helder moment, haha,
nu snap ik wat je bedoelt met dubbelvouwen, de hele stapel klap je dubbel op de helft, het staaldraad komt dan in het midden om de stapel heen, kwartje is gevallen, haha!
Bedankt!!