Nieuwe sieraden Irene 20-11
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Wow wat een leuk effect krijg je met die grote ringen over die glasparels...... ontzettend mooi!!!!!!!!!!!!!
Groetjes
Fia
Groetjes
Fia
Re: Nieuwe sieraden Irene 20-11
Ik geloof dat je het er druk mee hebt, wat een boel zeg
.
En allemaal mooi en leuk

En allemaal mooi en leuk

Groetjes Ellen.
Allemaal hartstikke mooi!
Maar moet zeggen dat je veterkettingen met de ringen erom toch echt super super prachtig zijn!
Groetjes Nelleke
Maar moet zeggen dat je veterkettingen met de ringen erom toch echt super super prachtig zijn!
Groetjes Nelleke
Close your eyes .. and dream
Sow jij ben een bezig bijtje zeg!
Erg moeilijk kiezen tussen al dat moois.
Groetjes Anne
Erg moeilijk kiezen tussen al dat moois.
Groetjes Anne

- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Wow, zitten hele mooi dingen bij! 

-
- Bead Reader
Zo jij bent zeker druk bezig geweest. Mooie productie!!
Ik vind die met de grote paarse hanger heel erg mooi, wat is dat voor een hanger?
groetjes manuela
Ik vind die met de grote paarse hanger heel erg mooi, wat is dat voor een hanger?
groetjes manuela
-
- Bead Producer
- Contacteer:
Een glazen donut-kraal.... en er zitten hele bijzondere kleuren in, helaas niet te zien op de foto...manueladehaan schreef:Zo jij bent zeker druk bezig geweest. Mooie productie!!
groetjes manuela
-
- Bead Discoverer
erg leuk allemaal! 

Inderdaad, heel druk bezig geweest, met geweldig resultaat, wát een mooie creaties 

Liefs en groetjes, Algante 

Jeetje wat een productie zeg, ik vind alles mooi, maar de eerste ketting is wel mijn favoriet.
groetjes Monique
groetjes Monique
Veel kraalplezier :O))
-
- Bead Chatter
Wow, wat veel en wat mooi allemaal!!!

Ik sluit me aan bij deze twee dames! Wat een prachtige sieraden!!ellybudding schreef:daar sluit ik me bij aan!estherwijma schreef:Nou jij bent lekker bezig geweest zeg!!
Ik vind je sieraden erg mooi allemaal! En inspirerend ook
groetjes
Elly
Wingardium leviosa!