09/11 beaded crochet armband
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Ik was de laatste tijd nogal verslaafd aan het haken van Amigurumi, maar de kraaltjes begonnen ook weer te roepen, dus dacht ik, laat ik die twee eens combineren. De techniek van het haken van een koord was toch nog wel even goed oefenen, maar door goed te kijken naar stap-voor-stap foto's op internet kreeg ik toch de slag te pakken. Uiteindelijk heb ik deze armband gehaakt.

Groetjes van Monica
Re: 09/11 beaded crochet armband

- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Gaaf zeg! Echt goed gelukt. Is dat gehaakt? Het lijkt wel zo'n spiraalpatroon waar je 85 ton geduld voor nodig hebt 

Wat zit jouw werk er altijd waanzinnig strak uit. Heb jij geduld over ofzo? 

Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!
- Suzanne1804
- Bead Fan
Mooi!!!
- Kralenannie
- Bead Designer
-
- Bead Chatter
Heel mooi!!
En het ziet er idd uit als een spiraaltechniek, leuk dat je zo'n soort effect ook kunt krijgen met haken!!

- estherwijma
- Bead Monster
- Saskia
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Super zeg, zo mooi haken 

-
- Bead Reader
Heel mooi hoor en zo netjes in de rij.
Nans

Nans
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Ik heb ergens nog een boekje liggen met dit soort patronen, maar ik geloof dat het nooit zo mooi zou worden als dit. Echt heel mooi gedaan! Vind de kleurencombi ook erg mooi!
Groetjes, Marjan
Goed gelukt en mooi geworden
Ik heb lang geleden ook kettingen gehaakt in de spiraaltechniek, lekker ontspannend om te doen
Ik vind het wel knap dat je het doorgehaakt hebt, dus geen sluiting eraan gemaakt hebt. Het je dat zelf uitgevogeld??

Ik heb lang geleden ook kettingen gehaakt in de spiraaltechniek, lekker ontspannend om te doen

Ik vind het wel knap dat je het doorgehaakt hebt, dus geen sluiting eraan gemaakt hebt. Het je dat zelf uitgevogeld??

Groetjes Ellen.
Heel leuk gemaakt!
Groetjes Anne

Groetjes Anne