14-07: Kralen met zilveren kappen
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Ik ben flabbergasted door zowel je kralen als je kapjes! 

Groetjes Emberlynn
-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Re: 14-07: Kralen met zilveren kappen
Prachtig hoor, zowel de kraal alsook het kapje.
groetjes
Elly
groetjes
Elly
- Saga Suus
- Bead Producer
- Contacteer:
Heel gaaf zo met je naam erop! Ik vind de 6e en 7e kraal zooooo mooi!
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Prachtig zijn ze, heel mooi! Ik vraag me wel af hoe je de kapjes en het buisje vastsmeedt aan de kraal. Knalt het glas dan niet uit elkaar? Of smeedt je het eerst aan elkaar en steek je het dan erin en klikt het vast ofzo? Ik doe namelijk zelf ook een opleiding voor zilversmid maar dit had ik nog nooit gezien.
- Patrisia
- Bead Interested
- Contacteer:
Het buisje is zo groot dat het makkelijk in de kraal schuift, daarna maak ik met een speciaal apparaat de kapjes aan het zilverbuis vast.Hannelies schreef:Prachtig zijn ze, heel mooi! Ik vraag me wel af hoe je de kapjes en het buisje vastsmeedt aan de kraal. Knalt het glas dan niet uit elkaar? Of smeedt je het eerst aan elkaar en steek je het dan erin en klikt het vast ofzo? Ik doe namelijk zelf ook een opleiding voor zilversmid maar dit had ik nog nooit gezien.
Als je een buisje gebruikt wat te strak in de kraal zit heb je kans dat het glas breekt inderdaad.
als ik alleen het buis in een kraal wil maken, bijvoorbeeld bij Pandorastyle kralen, dan moet de kraal een bepaalde ronding hebben. Heeft de kraal die niet dan zal de kraal breken of er springen stukjes glas af

Groetjes Patricia
Geweldig mooi zowel de kappen als de kralen

~Groetjes Margriet~
- CreaCorina
- Bead Fanatic
- Contacteer: