14/06 haken

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
Sonja
Bead Discoverer
14/06 haken

Bericht door Sonja » zo 14 jun 2009 15:47

Hoi,
Ik heb al een paar keer om hulp gevraagd ivm het haken,wil dit ff recht zetten.Ik kan dus wel haken maar nog geen crochet ropes.Daarom ff deze fotos van de jaren 07-08.De meeste zijn met roc 11°en dan swarovski's, konische of andere van 4mm.Ik rijg dan eerst 42 roc en dan 1 cateye 4mm, 1 sw 4/6mm,en terug 1 cateye(voorbeeld).zo ga ik door tot ik ongeveer 1meter heb of iets korter of langer)en begin dan de roc.te haken in groepjes van 7,en dan kom je bij de 3 kralen van 4/5/6 mm die haak je ook samen in een groepje en zo verder tot het einde.Dan jou kalotje er aan vast maken en de veter en klaar is het haakwerkje.Ik hhoop dat jullie het leuk en mooi vinden (ook de uitleg(misschien overbodig)).
Groetjes Sonja
PS heb nog 100derden foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hannelies
Bead Fanatic
Contacteer:

Re: 14/06 haken

Bericht door Hannelies » zo 14 jun 2009 17:40

Leuk gedaan met leuk resultaat. Je ziet tenminste niet overal van die draadlussen tussen.

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » zo 14 jun 2009 17:41

Grappig dat je het ff recht wil zetten. Ik had er niet aan getwijfeld hoor, of je zou kunnen haken.

Maar je kettingen zijn hartstikke leuk :D :applaus: :D
Groetjes Ellen.

De Sierkip
Bead Chatter

Bericht door De Sierkip » zo 14 jun 2009 19:53

Wauw, wat mooi allemaal!! :(L) :(L) En juist bedankt voor de uitleg, vind dat in "groepjes haken" een heel mooi effect geven, dat ga ik ook eens uitproberen. :D

Kralenannie
Bead Designer

Bericht door Kralenannie » zo 14 jun 2009 20:59

Hey Sonja,

Nu ik dit zo lees denk ik dat het mijn berichtje in het topic van die crochet ropes de reden zou kunnen zijn van het "rechtzetten" :wink: . Die crochet ropes waren als ik dat zo zag nog wel een moeilijkheidsgraadje meer (voor mij) dan gewoon haken. Vandaar dat ik benieuwd was of het we het binnenkort kunnen bewonderen. :D

Je creaties zijn erg leuk.... dus haken, dat kan je [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img] :banaan:

:byebye
Groetjes, Anita

kralenliesje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door kralenliesje » zo 14 jun 2009 21:18

Erg mooi allemaal!

Sonja
Bead Discoverer

Bericht door Sonja » zo 14 jun 2009 21:21

Kralenannie schreef:Hey Sonja,

Nu ik dit zo lees denk ik dat het mijn berichtje in het topic van die crochet ropes de reden zou kunnen zijn van het "rechtzetten" :wink: . Die crochet ropes waren als ik dat zo zag nog wel een moeilijkheidsgraadje meer (voor mij) dan gewoon haken. Vandaar dat ik benieuwd was of het we het binnenkort kunnen bewonderen. :D

Je creaties zijn erg leuk.... dus haken, dat kan je Afbeelding :banaan:

:byebye
Haha,nee hoor dat was niet op jou of iemand anders bedoeld,het was meer op m'n eigen ik dacht dat ik jullie die indruk had gegeven.En je hebt helemaal gelijk hoor voor mij is het ook een moeilijkheidsgraadje meer.En ik ben zelf benieuwd of het mij gaat lukken.Zal nog wel ff duren heb nog een stuk of 4 bestellingen liggen.Als ik tussendoor tijd heb probeer ik steeds weer en weer(tot nu toe is het geen lachertje).
Groetjes Sonja

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » ma 15 jun 2009 18:09

Wat vind ik de laatste roze uitvoering geweldig en eh, uitleg is altijd super ;)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gesloten