14-06 Een ouwetje:)
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Een BT-armband nog van een wedstrijd van vorig jaar, met een verrassingspakketje van Kralenzooi. Er waren veel inzendingen met de prachtigste creaties, ik had geen prijs
.

Groetjes Ellen.
Re: 14-06 Een ouwetje:)
goh wat leuk zeg! Zijn het bloemetjes met wat zilvers eronder of zonder? Hoe heb je die vast gezet?
-
De Sierkip
- Bead Chatter
Wat een plaatje!! Heel mooie armband!! 
Het zijn aluminium roosjes, vastgezet met een zilverkleurige rocaille. Maar die valt er helemaal in, dus die zie je niet. En dan de draden kruisen tijdens het knopen, blijven ze mooi bovenop zittenSandra schreef:goh wat leuk zeg! Zijn het bloemetjes met wat zilvers eronder of zonder? Hoe heb je die vast gezet?
Groetjes Ellen.
Hoi Ellen,
Ik vind hem ook leuk vooral nu de zomer eraan komt.
Groetjes
Ik vind hem ook leuk vooral nu de zomer eraan komt.
Groetjes
- kralenroosje
- Bead Designer
- Contacteer:
echt erg leuk!!
O Ja! deze heb ik toen gezien bij kralenzooi. Ik vind hem erg mooi!!!
- CreaCorina
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- Saga Suus
- Bead Producer
- Contacteer:
Echt helemaal top! Zoooo mooi en zo leuk bedacht! 
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer: