19-05-09 Armband van Swarovski kralen

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
desy_kuiken
Bead Reader
19-05-09 Armband van Swarovski kralen

Bericht door desy_kuiken » di 19 mei 2009 16:37

Hoi allemaal,

Graag wilde ik jullie mijn armband van Swarovski kralen laten zien.
Ik heb hem gemaakt met 4 mm kralen doorzichtig en grijs.

Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Ook heb ik nog een halsband gemaakt voor mijn kat met vierkante steentjes ertussen foto hiervan moet ik nog maken.. helaas is mijn camera niet echt bestand tegen de vele schitteringen die van de steentjes af komen daardoor is de foto niet heel erg duidelijk.

Mochten jullie vragen hebben hoor ik dit graag.

Groetjes,

Desiree

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Re: Armband van Swarovski kralen

Bericht door Sandra » di 19 mei 2009 16:39

Ik heb het verplaatst naar het juiste onderwerp. Zou je vervolgens alsjeblieft naar http://forum.creadream.nl/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; kunnen gaan, daarmee de foto uploaden en dan het url die je krijgt bij je bericht posten? Het is nl eigenlijk de bedoeling op die manier je creaties te tonen....dan is het meteen mooi verkleind met mogelijheid groter te bekijken en doe je ook meteen mee aan de wekelijkse wedstrijd. Alvast bedankt!

desy_kuiken
Bead Reader

Bericht door desy_kuiken » di 19 mei 2009 16:47

Ja sorry dit is de eerste dag ben net lid geworden dus snap het nog niet bedankt voor je uitleg heb het even aangepast

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 19 mei 2009 17:02

Geeft niet hoor, alles is zo nieuw in het begin. ;) Het uploaden is gelukt zie ik, ik zal je bericht even voor je wijzigen.

kralenroosje
Bead Designer
Contacteer:

Re: 19-05-09 Armband van Swarovski kralen

Bericht door kralenroosje » di 19 mei 2009 17:11

jammer dat de foto niet helemaal scherp is ,maar het ziet er mooi
uit hoor!!

desy_kuiken
Bead Reader

Bericht door desy_kuiken » di 19 mei 2009 21:06

kralenroosje schreef:jammer dat de foto niet helemaal scherp is ,maar het ziet er mooi
uit hoor!!
Hoi Hoi,

Bedankt voor je reactie ik zal binnenkort proberen betere foto's te maken het zijn natuurlijk kleine kralen en ze glinsteren heel erg. Heb ook nog een halsband gemaakt voor de kat met mooie blauwe steentjes.

Ik zou zeggen kom nog eens kijken als de andere "betere" foto's erop staan ;-)

desy_kuiken
Bead Reader

Bericht door desy_kuiken » di 19 mei 2009 21:08

Sandra schreef:Geeft niet hoor, alles is zo nieuw in het begin. ;) Het uploaden is gelukt zie ik, ik zal je bericht even voor je wijzigen.
Dankje wel voor je moeite als ik nog eens een foto wil uploaden waar doe ik dat dan precies ?
Ik zag hem nu in je linkje staan maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat je me steeds moet corrigeren.. wat een werk haha

singasong
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door singasong » wo 20 mei 2009 07:15

Wat leuk zeg! Ik ben gek op glinstersteentjes/kraaltjes :D
Heb je dit geregen of is dat met zo'n 'weefdingetje' gemaakt?

kralenroosje
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door kralenroosje » wo 20 mei 2009 09:24

desy_kuiken schreef:
kralenroosje schreef:jammer dat de foto niet helemaal scherp is ,maar het ziet er mooi
uit hoor!!
Hoi Hoi,

Bedankt voor je reactie ik zal binnenkort proberen betere foto's te maken het zijn natuurlijk kleine kralen en ze glinsteren heel erg. Heb ook nog een halsband gemaakt voor de kat met mooie blauwe steentjes.

Ik zou zeggen kom nog eens kijken als de andere "betere" foto's erop staan ;-)
dat is goed hoor en dan kom ik zeker nog eens kijken!

desy_kuiken
Bead Reader

Bericht door desy_kuiken » wo 20 mei 2009 19:32

singasong schreef:Wat leuk zeg! Ik ben gek op glinstersteentjes/kraaltjes :D
Heb je dit geregen of is dat met zo'n 'weefdingetje' gemaakt?
Goh's nou ik heb het geregen is helemaaal niet moeilijk het lijkt alleen zo.. ik zal het eens tekenen en even voor je scannen.. Als je dan nog vragen hebt kan ik het je uitleggen.

Kun je me dan je e-mail geven ?

Groetjes,

Desiree

Hannelies
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Hannelies » wo 20 mei 2009 20:43

Hij is vast prachtig, maar kan 'm helaas niet goed zien. heb je geen macro-functie op je camera? Knopje met bloemetje meestal, dan kun je van 80 cm of dichterbij fotograferen.
Ben benieuwd naar je kattenhalsband. Heb je er een halsbandje onder gedaan of gewoon gekraald en dan met een slotje? Ik maak die namelijk ook!

desy_kuiken
Bead Reader

Bericht door desy_kuiken » do 21 mei 2009 11:40

Hannelies schreef:Hij is vast prachtig, maar kan 'm helaas niet goed zien. heb je geen macro-functie op je camera? Knopje met bloemetje meestal, dan kun je van 80 cm of dichterbij fotograferen.
Ben benieuwd naar je kattenhalsband. Heb je er een halsbandje onder gedaan of gewoon gekraald en dan met een slotje? Ik maak die namelijk ook!
Die functie zit er wel op zal nog even voor je proberen.
Ik heb een leren bandje gekocht voor de hond.. kleiner is die niet want dan wordt hij smaller.
Heb met een kleine spijker allemaal gaatjes in het leer gemaakt aan de zijkant en heb het 'losse' bandje er met naald en visdraad aan vastgemaakt ;-)

Helaas heb ik hem nog wat te groot dus ik moet het bandje zelf nog wat inkorten en dan gewoon een stuk van het leer af en nieuwe gaatjes erin maken.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door desy_kuiken op do 21 mei 2009 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 21 mei 2009 11:52

desy_kuiken schreef:
Sandra schreef:Geeft niet hoor, alles is zo nieuw in het begin. ;) Het uploaden is gelukt zie ik, ik zal je bericht even voor je wijzigen.
Dankje wel voor je moeite als ik nog eens een foto wil uploaden waar doe ik dat dan precies ?
Ik zag hem nu in je linkje staan maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat je me steeds moet corrigeren.. wat een werk haha
haha, ach die ene keer is weinig moeite hoor. ;)
hier bovenaan, bij forum regels, staat onder andere:
2) Upload je foto's via http://forum.creadream.nl/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false;

je kan daar dus op klikken, dan krijg je nieuwe venster met formulier enzo. Dus als je het bij het juiste subforum ben zie je altijd bovenaan een link naar het formulier.

Gesloten