Succes hoor!
23-03-09 Eerste fimo frutsels
			Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
	1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Mooie kralen en geloof mij, ze worden steeds mooier naarmate je er langer mee bezig bent. En ook dan pakt het nog wel eens anders uit dan je denkt, of juist mooier! 
  Die tip van Lavilia ga ik zeker uitproberen! Ik had een weegschaaltje, gekocht bij de Kijkshop, weegt vanaf 0,1 gram. Tja, dochterlief vond 'm ook leuk en liet 'm vallen, kapot! 
  Ik weet niet of ze 'm nu nog hebben. Ik vond het wel superhandig.
Succes hoor!
			Succes hoor!
Re: 23-03-09 Eerste fimo frutsels
Ik vind de kralen ook mooi hoor. Ik ben ook nog niet zo lang met fimo bezig.
En het is echt moeilijk om ze mooi rond te krijgen.
Maar zoals al eerder hier gezegd. Dat gaat best lukken.

En die tip van dat weegschaaltje vind ik geweldig. Ik zoek al weken waar ik dat kan kopen![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
En het is echt moeilijk om ze mooi rond te krijgen.
Maar zoals al eerder hier gezegd. Dat gaat best lukken.
En die tip van dat weegschaaltje vind ik geweldig. Ik zoek al weken waar ik dat kan kopen
groetjes weer van sarina
			- sanegdokter
 - Moderator
 - Contacteer:

Nou als dit je eerste zijn! Mooi hoor! Ben benieuwd naar de volgende! 
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie 
Bedankt voor jullie leuke reacties!
Hihi ik kwam er net achter dat ik zo'n brieven weegschaaltje heb (kun je gewoon kopen bij een winkel met kantoor spullen) en die weegt dus ook op de gram af
			Hihi ik kwam er net achter dat ik zo'n brieven weegschaaltje heb (kun je gewoon kopen bij een winkel met kantoor spullen) en die weegt dus ook op de gram af
Weegt die ook tiende grammen af? Die ik had weegt echt vanaf 0,1 gram. Dan krijg je ze echt perfect gelijk.