Groetjes, Simone
9-3 gothic ketting
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
De Sierkip
- Bead Chatter
Mooie ketting!!
Zou hem zelf ook dragen zonder de spinnen, maar ze staan er wel erg leuk aan. Zonder wordt hij net iets meer victoriaans en met meer gothic. Handig, kun je er 2 kanten mee op!
Groetjes, Simone
Groetjes, Simone
Re: 9-3 gothic ketting
Ik ben er ook nog niet helemaal over uit of de spinnen mogen blijven hoor!
Over twee weken ga ik hem voor een feest testen zonder spinnen, eens kijken hoe de reacties zijn
Over twee weken ga ik hem voor een feest testen zonder spinnen, eens kijken hoe de reacties zijn
Groetjes,
Christa
Christa
Heeel erg gave ketting!
Echt heel mooi.
Die 3 zwarte rondjes heb je ook zelf gemaakt neem ik aan?
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Echt heel mooi.
Die 3 zwarte rondjes heb je ook zelf gemaakt neem ik aan?
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Don't be scared you'll be back on your feet again.
Dank je wel! De zwarte rondjes heb ik gemaakt met 4 mm rocailles en 4mm Tsjechische facetkralen. Die heb ik met nylondraad in een rond patroontje gewoven tot het eindresultaat, maar vraag me niet meer hoe precies 
Groetjes,
Christa
Christa
haha en daar was ik nou net benieuwd naar, hoe je dat precies hebt gedaan 
Vind het wel echt erg leuk, leuk om te combineren met vanalles!
Vind het wel echt erg leuk, leuk om te combineren met vanalles!
Don't be scared you'll be back on your feet again.
Ik heb nog even gekeken voor je, en volgens mij heb ik het zo gedaan:
- begin met een rondje maken met 8 rocailles
- rijg 1 facetkraal, 1 rocaille en 1 facetkraal, en steek door twee rocailles van het rondje.
- rijg 1 facetkraal en 1 rocaille, steek door de facetkraal die je al had en door twee rocailles, en ga zo verder tot je helemaal rond bent.
Ik hoop dat je het zo snapt?!
Alle kralen zijn 4 mm.
- begin met een rondje maken met 8 rocailles
- rijg 1 facetkraal, 1 rocaille en 1 facetkraal, en steek door twee rocailles van het rondje.
- rijg 1 facetkraal en 1 rocaille, steek door de facetkraal die je al had en door twee rocailles, en ga zo verder tot je helemaal rond bent.
Ik hoop dat je het zo snapt?!
Alle kralen zijn 4 mm.
Groetjes,
Christa
Christa