08-03-2009 blauw rijgwerk
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Biebeltsje
- Bead Designer
- Contacteer:
-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Re: 08-03-2009 blauw rijgwerk
Mooi!
groetjes
Elly
groetjes
Elly
Leuk en wat veel werk om dat voor elkaar te krijgen !
Hey,
Leuk gedaan, en er kruipt daar zo veel werk in!! Ik had al moeite om een 5 draden ketting te maken en mijn geduld niet te verliezen
Leuk gedaan, en er kruipt daar zo veel werk in!! Ik had al moeite om een 5 draden ketting te maken en mijn geduld niet te verliezen

Helemaal weg van fimo en kralen!!
-
- Bead Chatter
Mooie ketting, mooie kleurtjes ook!!
En idd veel werk!
Hier nog één! Ik ben met meerdere dingen tegelijk bezig, maar ook met een ketting met veel rocailles en die laat ik het eerst liggen.
Dus heel herkenbaar!
Groetjes, Simone

Harmonyke schreef:Ik had al moeite om een 5 draden ketting te maken en mijn geduld niet te verliezen

Groetjes, Simone
Mooi geworden! Zo op zijn tijd is veel rijgwerk best fijn om te doen vind ik.
Maar er zijn ook momenten dat ik zo'n kralenrijgwerkje binnen 5 minuten het liefste het raam uit gooi
Maar er zijn ook momenten dat ik zo'n kralenrijgwerkje binnen 5 minuten het liefste het raam uit gooi