07/03 mijn eerste werkje
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
alles heb ik gekocht bij creadream!
Laatst gewijzigd door Minimi op do 12 mar 2009 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 07/03 mijn eerste werkje
Wat een lief kleurtje! Leuk met die bedeltjes ertussen gevlochten!
Groetjes, Maddy
Groetjes, Maddy- Biebeltsje
- Bead Designer
- Contacteer:
Dankjulliewel!
Heel leuk
!
ziet er leuk uit zeg. 
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Schattig, maar had er zelf meer bedeltjes aan gehangen 
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
-
De Sierkip
- Bead Chatter
Erg leuk.
Wat betreft de bedeltjes, ben ik het wel met Marjo eens, mag van mij ook best wat voller.
Groetjes, Simone
Groetjes, Simone
Ik ben sinds een paar weken ook volop "M brace-lets" aan het maken. T schijnt een rage te worden deze zomer!
Ik denk ook dat de armband leuker wordt als je er meer bedels aan hangt! Ziet er vrolijker uit.
Ik denk ook dat de armband leuker wordt als je er meer bedels aan hangt! Ziet er vrolijker uit.
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
Erg leuk! Ik heb laatst ook zo's soort armband gemaakt. Ik dacht het een wrap heette, maar m-brace-lets vind ik ook goed hihi