[20-01] Nieuwe Armband: "Autumn Sun Set"

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Mystica
Bead Intelligent
Contacteer:
Re: [20-01] Nieuwe Armband: "Autumn Sun Set"

Bericht door Mystica » do 22 jan 2009 18:44

Hannelies schreef:ik zag deze armband vandaag nog staan op de site van Joya Stones bij de kant en klare pakketjes om zelf iets te maken, toch?
Hey Hannelies :byebye,

Neen, dat is al een kant en klare armband die je zo kan bestellen.
We zijn momenteel nog bezig aan de sieraden shop dus heb ik ze al even in afwachting op onze kralenshop bijgezet :wink:
Groetjes Evi

De Sierkip
Bead Chatter

Bericht door De Sierkip » vr 23 jan 2009 09:37

Mystica schreef:
Mar-JoYa schreef::oops: :oops: hier kun je helemaal niets mee & gelukkig hoef je hier ook helemaal niets mee :lol: , maar er is voor mijn gevoel iets wat niet klopt aan de armband :|

Dit was mijn eerste reactie, ik heb daarna nog even een tijdje zitten kijken en ik denk dat dit het is:
De kleuren en de armband komen heel warm over en het zilver koelt dat weer af en dat zat me dwars......
Bedankt voor je reactie Mar-JoYa.
Ik begrijp je reactie maar ik vind dat het zilver wel iets meer geeft aan je sieraden.
Het geeft ietsje meer stijl aan je sieraden, natuurlijk ook niet bij allemaal :D maar vond het wel leuk staan zo :oops:.

Zou jij het zilver weghalen? of andere zilveren kralen gebruiken?

Ik denk persoonlijk als ik in deze armband geen zilver meer ga gebruiken dat hij een beetje "flauw" wordt, ik bedoel nu komen de carneool kralen er een beetje uitgesprongen en als ik alleen kraaltjes ga gebruiken gaat dit minder zijn denk ik :).
Smaken verschillen, maar ik zou er niets aan veranderen. Ik hou wel van een beetje tegenstelling, warm en koude kleuren bij elkaar. Houdt het mooi in evenwicht. Vind ook het zilver juist een mooie uitstraling geven. Wilde het toch even kwijt. :D

Groetjes, Simone

Annemie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Annemie » vr 23 jan 2009 16:41

Ik vind hem erg mooi.

Mystica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mystica » zo 25 jan 2009 22:51