Dank u allen, dames! Het is leuk werk alleen wat tijdrovend!
Way 'mooier dan' betreft is echt een kwestie van smaak. Swarovsky-glans fotograferen is niet te doen maar jullie zullen begrijpen dat zoveel van die bicones in één ketting de pan uit blingeren. De crystallen ketting van vorige week pikt kleuren op en zegt dus af en toe 'ping', net als de witte tanden van de held uit een komedie (uiteraard zonder het geluid!). Deze, ook door de rustigere ivoorbasis, heeft een lager 'ping'-gehalte maar straalt meer. Het is ook meer de kleur die me laat zeggen 'bruid' en 'moeder van de bruid', want van mij mogen ze ook ruilen hoor!

Het is alleen dat ik de moeder van de bruid wel een creatie zie dragen die deze smoked topazjes complimenteren.
Jeanette schreef:werkelijk prachtig! En echt leuk dat je door een kleur te veranderen toch een totaal andere ketting krijgt!

Ik zit er aan te denken 'm in het blauw/zwart te maken... zou het dan wat zijn voor de bruidegom? *lach
Maar je hebt helemaal gelijk hoor... andere kleur = andere ketting, alleen denk ik dat dat niet alleen voor deze ketting geldt maar voor vrijwel allemaal, toch?

M