06/04: drie keer gehaakt

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
neal_01
Bead Dreamer
Contacteer:
Re: 06/04: drie keer gehaakt

Bericht door neal_01 » di 13 jan 2009 20:23

Omdat ik op zoek ging naar haken en op deze creatie 'n reactie gaf, is hij weer bovenaan komente staan bij Show je eigen creaties :oops:
Close your eyes .. and dream

janny9
Bead Reader

Bericht door janny9 » vr 16 jan 2009 18:20

Mooi gemaakt!

Vita
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Vita » vr 16 jan 2009 21:06

Zo, jij hebt de haak-smaak te pakken :lol:
Ik vind het ook ltijd leuk om te doen. Ze zijn alledrie goed geslaagd/ Misschien leuk om ook nog een foto te laten zien als zo'n ketting een paar keer om een halsje heen gewikkeld zit...
De paarse is mijn favoriet, tja, paars... :(L)

Vita
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Vita » za 17 jan 2009 08:56

neal_01 schreef:Omdat ik op zoek ging naar haken en op deze creatie 'n reactie gaf, is hij weer bovenaan komente staan bij Show je eigen creaties :oops:
Oh, ik heb gereageerd en zie nu pas dat het een ouder topic is :lol:
Maar hoe dan ook, ik vind ze hartstikke leuk hoor :wink:
Maar misschien heb je inmiddels als 100 nóg mooiere gehaakte creaties gemaakt, of ben je het haken juist helemaal beu. Wie weet... :wink:

Gesloten