22/12: Eerste creatie op het forum!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Wat een mooie volle ketting, en zo'n prachtige kleurencombi.... dat is een cado waar je mee aan kunt komen

Groetjes Ellen.
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
Re: 22/12: Eerste creatie op het forum!
erg mooi!
Ik vind hem erg mooi! 
-
Butterfly_M
- Bead Starter
Bedankt voor alle complimenten
Dat maakt het wel leuk om zo een foto te delen!

Dat maakt het wel leuk om zo een foto te delen!
Ik vind die kralen inderdaad geslaagd! Die heb ik er als laatste aan toegevoegd, maar het zorgt er voor dat de ketting wat lichter en speelser overkomt. Dus ik ben blij dat ik de blauwe kralen (die er eerst in de plaats voor zaten) er uit heb gegooid, en daar deze spiraaltjes aan toegevoegd heb.Kikkertje schreef:Mooi geworden en lekker vol! Erg leuk ook met die ingepakte kralen eraan.
Prachtige volle ketting, de kleur vind ik ook supermooi!! 
~Groetjes Margriet~
-
Lynn
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Hij is heeeeeeel leuk geworden! Lekker vol ook!
Groetjes Lynn