Of je moet maf in positieve zin hebben gebruikt?
26/10 Maffe armband en ketting met verdelers
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Love-beadies
- Bead Producer
Ik vind die armband helemaal niet maf, ik vind 'm juist hartstikke mooi!
Groetjes Ilona
Re: 26/10 Maffe armband en ketting met verdelers
wow die armband

maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
brand sinds maart 2007 zelf kralen
-
De Sierkip
- Bead Chatter
Aan de ene kant wel, maar ik was ook een beetje onzeker over de armband. Zo van: wie gaat nu zo'n armband dragen. Ik zelf wel, maar ja, ik ben af en toe ook een beetje mafLove-beadies schreef:Ik vind die armband helemaal niet maf, ik vind 'm juist hartstikke mooi!
Dus ik dacht dat hij te gewaagd was. Het tegendeel blijkt uit jullie reactie!! Erg leuk!!
Groetjes, Simone
wow ik vind die armband helumaal tuuuugek!!!!
leuk leuk leuk
doeg Marjon
leuk leuk leuk
doeg Marjon
Kijk ook op deze blog http://fimogirls.blogspot.com/
-
ellybudding
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Hoi Simone, mooie creaties en ook ik vind je armband leuk. Is het niet vaak zo dat je zelf iets maar zo zo vindt en dat een ander enthousiast is....
Inderdaad we hebben elkaar op de mail gesproken, heeft even geduurd maar daar ben ik toch en ik vind het een leuk forum, nog bedankt voor jouw tip.
groetjes
Elly
Inderdaad we hebben elkaar op de mail gesproken, heeft even geduurd maar daar ben ik toch en ik vind het een leuk forum, nog bedankt voor jouw tip.
groetjes
Elly
Ik vind ze ook allebei zeer geslaagd hoor!
kralengroetjes, Esther
-
De Sierkip
- Bead Chatter
Hoi Elly,ellybudding schreef:Hoi Simone, mooie creaties en ook ik vind je armband leuk. Is het niet vaak zo dat je zelf iets maar zo zo vindt en dat een ander enthousiast is....
groetjes
Elly
Ik dacht al dat jij het was, leuk!
Groetjes, Simone