03-10 paarse wikkelarmband
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- bonte285
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Vorige keer had ik ook al 2 wikkelarmbanden laten zien, en aangezien ze zeer populair zijn in mijn vrienden- en kennissenkring
, bijgaand nog eentje die ik in opdracht heb gemaakt:

*~ Groetjes van Yvette ~*
-
De Sierkip
- Bead Chatter
Re: 03-10 paarse wikkelarmband
Supermooie armband geworden!!
Groetjes, Simone
Groetjes, Simone
ecth een hele mooie armband
maar als ik wat vragen mag heb je dat geregen op een spang of hoe noem je dat ook al weer en hoe veel heb je er van nodig ik vind het namelijk ook wel een leuk ideetje voor me zelf
maar hij is super mooi net als die andere
groetjes frida
maar als ik wat vragen mag heb je dat geregen op een spang of hoe noem je dat ook al weer en hoe veel heb je er van nodig ik vind het namelijk ook wel een leuk ideetje voor me zelf
maar hij is super mooi net als die andere
groetjes frida
- bonte285
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Hoi Frida,frid@ schreef:ecth een hele mooie armband
maar hij is super mooi net als die andere![]()
groetjes frida
Ik heb de armband geregen op spiraaldraad (verkrijgbaar bij creadream.nl
Groetjes, Yvette
hallo
bedankt ze zien er ook echt heel leuk uit
maar hoe maak je het einde dan met een oogje zeker of niet en daar kan je dan weer een bedeletje aan hangen of niet
nou bedankt in iedergeval
groetjes frida
maar hoe maak je het einde dan met een oogje zeker of niet en daar kan je dan weer een bedeletje aan hangen of niet
groetjes frida
- bonte285
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Klopt, je maakt eerst aan 1 uiteinde een oogje, gaat de kralen rijgen en als je klaar bent maak je aan het uiteinde ook weer een oogje zodat de kralen er niet af kunnen glijden. Ik hang zelf inderdaad meestal een bedeltje aan de beide uiteindes.frid@ schreef:hallo
groetjes frida
oke bedankt voor de tipsbonte285 schreef:Klopt, je maakt eerst aan 1 uiteinde een oogje, gaat de kralen rijgen en als je klaar bent maak je aan het uiteinde ook weer een oogje zodat de kralen er niet af kunnen glijden. Ik hang zelf inderdaad meestal een bedeltje aan de beide uiteindes.frid@ schreef:hallo
groetjes frida
groetjes frida
- Annemie
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Mooie armband!! 
wow ziet er heel erg modieus uit....
en al had je er 10 gemaakt ...weet zeker dat je zo kwijt was ...hihi
en al had je er 10 gemaakt ...weet zeker dat je zo kwijt was ...hihi