23-07-08 Boekenleggers, bruid en overigen ;)
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
Ga ik even kijken. Mams was voor me op de markt geweest.
Maar dat was allemaal best wel grof lint.
De lintjes die ik heb, staan gewoon steeds niet zo leuk.
Ze hebben niet veel anders dan organza, en dit soort vind ik veel leuker.
Wil graag weer wat nieuwe spulletjes gaan maken. En dan kan ik ze misschien gebruiken. Dank je wel Marjo!!
Maar dat was allemaal best wel grof lint.
De lintjes die ik heb, staan gewoon steeds niet zo leuk.
Ze hebben niet veel anders dan organza, en dit soort vind ik veel leuker.
Wil graag weer wat nieuwe spulletjes gaan maken. En dan kan ik ze misschien gebruiken. Dank je wel Marjo!!
- Merel Sophie
- Bead Interested
- Contacteer:
En mag ik ook nog een brutaal vraagje stellen? (want idd die lintjes zijn geweldig! ben meteen even gaan kijken
) ... Waar koop jij de schelpjes die je in de bruidsset verwerkt heb? Wil al heel lang iets in het thema ''strand en zee'' maken, en ben op zoek naar die schelpjes!
Misschien wil je het vertellen? Alvast bedankt!!

Misschien wil je het vertellen? Alvast bedankt!!
- Merel Sophie
- Bead Interested
- Contacteer:
- Merel Sophie
- Bead Interested
- Contacteer:
Mar-JoYa schreef:Dank jullie wel & de schelpjes zijn inderdaad die van jou Sandra, ze zijn echt super

Merel, zolang 'n bestelling nog niet is verstuurd kan er makkelijk wat toegevoegd worden, ik krijg dat soort vragen wel vaker.