03-07-08 Veel tijd en veel inspiratie
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Yvonne ADD
- Bead Interested
- Contacteer:
geweldig
Hoi
Alle dingen van jou zijn allemaal in 1 woord geweldig
heel erg mooi
groetjes Margaret
Alle dingen van jou zijn allemaal in 1 woord geweldig
heel erg mooi
groetjes Margaret
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Dank jullie wel
Volgens mij wordt Matruschka
overal verschillend geschreven en sommigen hebben het ook over Babuschka's maar als je zoekt op iets in die geest vind je van alles
De zwarte is lekker groot en komt uit een houten-speelgoed-winkeltje op de Zaanse Schans 

Volgens mij wordt Matruschka

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- CreaCorina
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
Inderdaad! Ik kreeg laatst op een party de vraag of ik niet 3 losse veters kon maken, zodat ze deze ook kon combineren. Leuk om dat zo terug te zien. De jouwe zien er heel aantrekkelijk uit! Mooi gedaan:)Mar-JoYa schreef:Dank jullie wel
Nancy79 schreef:
En wat een onwijs gaaf idee met die veters
Ook ideaal voor mensen met allergie, want net als met lintjes heb je op deze manier geen slotje in je nek en het metaal hangt op je kleding