3-6; sterren, vissen en vessels
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- MiekeN
- Bead Designer
- Contacteer:
Right... ik heb het er met mijn man over gehad:
We gaan drie kinderen de deur uitdoen die toch al bijna 18 zijn, zodat je goed de ruimte hebt en zo kun je pakweg zes maanden hier komen wonen. Twee pleegkinderen worden je toegewezen als assistent en eentje om je persoonlijke zaken voor je uit te voeren zoals je was, je strijkgoed, het zetten van een kop koffie of thee, en wat dies meer zij. Helaas reikt het budget niet om je een salaris uit te betalen maar materiaalkosten worden wel vergoed en kost en inwoning zijn inbegrepen, uiteraard.
What say you, Dorith?

MiekeN
We gaan drie kinderen de deur uitdoen die toch al bijna 18 zijn, zodat je goed de ruimte hebt en zo kun je pakweg zes maanden hier komen wonen. Twee pleegkinderen worden je toegewezen als assistent en eentje om je persoonlijke zaken voor je uit te voeren zoals je was, je strijkgoed, het zetten van een kop koffie of thee, en wat dies meer zij. Helaas reikt het budget niet om je een salaris uit te betalen maar materiaalkosten worden wel vergoed en kost en inwoning zijn inbegrepen, uiteraard.
What say you, Dorith?

MiekeN
-
- Bead Interested
- Contacteer:
- Dorith
- Bead Intelligent
- Contacteer:
en wat moet ik dan doen in jouw huis????MiekeN schreef:Right... ik heb het er met mijn man over gehad:
What say you, Dorith?
MiekeN

na ja, ik blijf toch liever in mijn eigen huis hoor...misschien ooit nog eens workshops??
bedankt voor de leuke berichten, ik moet er echt omlachen!!
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet
dorith spreek je uit als doriet

- nienja
- Bead Fan
- Locatie:"ik heb getwijfeld over Belgie....." ergens in de Noorderkempen!
ben echt aan het kwijlen bij jou prins kikkertje!!!
mmmmmmmmmmmooooooooooooiiiiiiiiiieeee dinhen allemaal!!
ook die vesselsmet 1 oortje!! zéér tof!!!
doei nienja
mmmmmmmmmmmooooooooooooiiiiiiiiiieeee dinhen allemaal!!
ook die vesselsmet 1 oortje!! zéér tof!!!
doei nienja
"ik werd deze morgen wakker met de zon in mijn gezicht en een licht briesje bracht bloemen mee binnen"
met deze uitspraak worden vele creatie's geboren!!!
met deze uitspraak worden vele creatie's geboren!!!
- CreaCorina
- Bead Fanatic
- Contacteer: