Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Zo, het heeft even geduurd.... Het moest eigenlijk een armband worden, maar na twee keer uithalen was ik het zat. Ik heb nieuwe kleuren erbij gezocht en het is een hanger geworden.
En ooit, maak ik nog wel eens een armband.
Deze chips kocht ik op de sieradenbeurs. Ik denk dat het glas is, maar ik vond het wel mooi. Het is een brede spiraalarmband. Met bijpassende oorbellen.
Mooi zeg, vooral die armband!
En ik weet bijna wel zeker dat het geen glas is, daarvoor zitten er twveel "onzuiverheden" in. Het is vast Fluoriet! Mooi hoor!