2 maart 2007: heel veel opgespaard

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Daysleeper
Bead Designer

Bericht door Daysleeper » do 08 mar 2007 20:10

Wow Flapflap, jij bent echt een prof! Prachtige sieraden, en dan ook nog zulke mooie foto's er van gemaakt. Top, wat een inspiratie!

Heez
Bead Designer

Bericht door Heez » vr 09 mar 2007 15:23

Je hebt hele leuke sieraden gemaakt :D ze zijn allemaal zo verschillend en daar houd ik wel van :wink: alleen je hebt bij elke foto staan dat je sieraad Paars is :wink: terwijl de kleuren niet paars zijn :wink:

Floor
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Floor » vr 09 mar 2007 17:47

Heel leuk :D

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » vr 09 mar 2007 23:47

Daysleeper schreef:Wow Flapflap, jij bent echt een prof! Prachtige sieraden, en dan ook nog zulke mooie foto's er van gemaakt. Top, wat een inspiratie!
:oops: :D Dankjewel!
~Audrey~

Curieux
Bead Believer

Re: 2 maart 2007: heel veel opgespaard

Bericht door Curieux » di 08 jan 2008 22:41

flapflap schreef:
Dan 2 kettingen waar ik echt heel trots op ben.
Ze zijn heel lang (iets van 140 cm) geketteld, alleen glaskralen (veel Tsechiese van miss beadie) en glasparels (Xenos).
De bovenste paarse is ook alweer verkocht :D

Ik heb een vraagje en ik hoop dat jij het voor mij kan beantwoorden... Ik loop al heel lang met een idee, ik wil namelijk ook iets soortgelijks gaan maken als wat jij hebt gedaan (dus een lange gekettelde ketting met een glaskralenmix) maar ik vroeg me af of dat niet veel te zwaar is om je nek?? 140 cm aan glaskralen om je nek, hoeveel weegt dat ongeveer?

Je moet me niet verkeerd begrijpen, ik ga echt jou creaties niet namaken (zou niet durven... :oops:) , maar als jij antwoord kan geven op mijn vraag, dan zou dat helemaal geweldig zijn!
Laatst gewijzigd door Curieux op wo 09 jan 2008 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Can you feel the bead...!?

Rooos
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Rooos » wo 09 jan 2008 06:18

Allemaal mooi!!!!

koekiemonster
Bead Interested

Bericht door koekiemonster » wo 09 jan 2008 07:16

heel mooi, vooral de witte spiraalarmband

Lynn
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Lynn » wo 09 jan 2008 10:18

Jeetje het is inderdaad een hele verzameling! Hartstikke leuk!

miss beady
Bead Designer

Bericht door miss beady » wo 09 jan 2008 12:39

Dames, jullie hebben wel gezien dat deze prachtige creaties al bijna een jaar geleden zijn geplaatst? Neemt niet weg dat nu nog steeds gezegd mag worden dat er hele leuke dingen bij zitten!
Afbeelding

Vita
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Vita » wo 09 jan 2008 13:20

De creaties zijn inderdaad van een jaar geleden, maar de vraag die er door Curieux onder wordt gesteld is wél van dit jaar.
Ik heb zelf geen idee hoe zwaar zo'n gekettelde lariat van allemaal glaskralen om de nek is. Misshien heeft iemand anders hier wel een antwoord op deze vraag ?

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » do 10 jan 2008 00:28

Curieux schreef:Ik heb een vraagje en ik hoop dat jij het voor mij kan beantwoorden... Ik loop al heel lang met een idee, ik wil namelijk ook iets soortgelijks gaan maken als wat jij hebt gedaan (dus een lange gekettelde ketting met een glaskralenmix) maar ik vroeg me af of dat niet veel te zwaar is om je nek?? 140 cm aan glaskralen om je nek, hoeveel weegt dat ongeveer?

Je moet me niet verkeerd begrijpen, ik ga echt jou creaties niet namaken (zou niet durven... :oops:) , maar als jij antwoord kan geven op mijn vraag, dan zou dat helemaal geweldig zijn!
Jahaaa dat kan je wel stellen, het is best een zwaar geheel. En het zijn ook niet de kleinste kraaltjes die ik hier heb gebruikt, die glasparels bijvoorbeeld zijn 12mm :mrgreen:
Ik zal morgen even de weegschaal erbij pakken en je een exact antwoord geven.

Enneh inspiratie opdoen mag hoor! Daar zijn we hier tenslotte allemaal voor, alleen precies namaken is een ander verhaal natuurlijk.

En alle andere dames: bedankt voor de complimentjes! Het zijn dan al wat oudere creaties, ze horen nog steeds bij mijn persoonlijke favorieten waar ik het meest trots op ben, ben blij dat jullie dat ook vinden!
~Audrey~

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » vr 11 jan 2008 22:22

Curieux schreef:...maar ik vroeg me af of dat niet veel te zwaar is om je nek?? 140 cm aan glaskralen om je nek, hoeveel weegt dat ongeveer?
Ik heb de bruine even gewogen voor je en hij weegt 147 gram.

Groetjes
~Audrey~

Curieux
Bead Believer

Bericht door Curieux » za 12 jan 2008 11:27

flapflap schreef:
Curieux schreef:...maar ik vroeg me af of dat niet veel te zwaar is om je nek?? 140 cm aan glaskralen om je nek, hoeveel weegt dat ongeveer?
Ik heb de bruine even gewogen voor je en hij weegt 147 gram.

Groetjes
Echt hartstikke bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag!! Had het zelf heel goed uit kunnen proberen, maar durfde de gok echt niet te nemen... Nu heb ik antwoord op iets waar ik al heel lang naar zocht... 147 gram is best zwaar, maar misschien toch het proberen waard!
Nogmaals heeeel erg bedankt!!
Can you feel the bead...!?

charmart
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door charmart » za 12 jan 2008 15:27

Ik vind het ook het proberen waard hoor, het is prachtig!

Lynn
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Lynn » za 12 jan 2008 15:46

Heel erg leuk allemaal, vooral de wit/transparante spiraal armband en de twee lange kettingen.

Gesloten