2 maart 2007: heel veel opgespaard
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Daysleeper
- Bead Designer
Re: 2 maart 2007: heel veel opgespaard
Ik heb een vraagje en ik hoop dat jij het voor mij kan beantwoorden... Ik loop al heel lang met een idee, ik wil namelijk ook iets soortgelijks gaan maken als wat jij hebt gedaan (dus een lange gekettelde ketting met een glaskralenmix) maar ik vroeg me af of dat niet veel te zwaar is om je nek?? 140 cm aan glaskralen om je nek, hoeveel weegt dat ongeveer?
Je moet me niet verkeerd begrijpen, ik ga echt jou creaties niet namaken (zou niet durven...

Laatst gewijzigd door Curieux op wo 09 jan 2008 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Can you feel the bead...!?
- koekiemonster
- Bead Interested
- miss beady
- Bead Designer
- flapflap
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Jahaaa dat kan je wel stellen, het is best een zwaar geheel. En het zijn ook niet de kleinste kraaltjes die ik hier heb gebruikt, die glasparels bijvoorbeeld zijn 12mmCurieux schreef:Ik heb een vraagje en ik hoop dat jij het voor mij kan beantwoorden... Ik loop al heel lang met een idee, ik wil namelijk ook iets soortgelijks gaan maken als wat jij hebt gedaan (dus een lange gekettelde ketting met een glaskralenmix) maar ik vroeg me af of dat niet veel te zwaar is om je nek?? 140 cm aan glaskralen om je nek, hoeveel weegt dat ongeveer?
Je moet me niet verkeerd begrijpen, ik ga echt jou creaties niet namaken (zou niet durven...) , maar als jij antwoord kan geven op mijn vraag, dan zou dat helemaal geweldig zijn!

Ik zal morgen even de weegschaal erbij pakken en je een exact antwoord geven.
Enneh inspiratie opdoen mag hoor! Daar zijn we hier tenslotte allemaal voor, alleen precies namaken is een ander verhaal natuurlijk.
En alle andere dames: bedankt voor de complimentjes! Het zijn dan al wat oudere creaties, ze horen nog steeds bij mijn persoonlijke favorieten waar ik het meest trots op ben, ben blij dat jullie dat ook vinden!
~Audrey~
- flapflap
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Ik heb de bruine even gewogen voor je en hij weegt 147 gram.Curieux schreef:...maar ik vroeg me af of dat niet veel te zwaar is om je nek?? 140 cm aan glaskralen om je nek, hoeveel weegt dat ongeveer?
Groetjes
~Audrey~
Echt hartstikke bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag!! Had het zelf heel goed uit kunnen proberen, maar durfde de gok echt niet te nemen... Nu heb ik antwoord op iets waar ik al heel lang naar zocht... 147 gram is best zwaar, maar misschien toch het proberen waard!flapflap schreef:Ik heb de bruine even gewogen voor je en hij weegt 147 gram.Curieux schreef:...maar ik vroeg me af of dat niet veel te zwaar is om je nek?? 140 cm aan glaskralen om je nek, hoeveel weegt dat ongeveer?
Groetjes
Nogmaals heeeel erg bedankt!!
Can you feel the bead...!?