20/11 ring gemaakt met zilverklei

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
kraaltje02
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door kraaltje02 » wo 21 nov 2007 07:33

Heel leuk!
Groetjes Tess.

Moon
Bead Dreamer

Bericht door Moon » wo 21 nov 2007 09:03

Wauw wat een prachtige ring Sandra! :(L)
Ik vind 'm heel mooi gemaakt en de steentjes passen er juist wel heel goed bij naar mijn idee. Maakt het net wat sprankelender.

Ik vind de hanger van je zus ook heel mooi, alleen zou ie met de zilverkleur nog mooier zijn naar mijn idee. Dan komt het steentje er ook beter uit.
Groetjes van Monica

shadow
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door shadow » wo 21 nov 2007 12:57

heel mooi,vooral de ring!

hart grt shadow
Blijf jezelf, en niet zoals anderen je willen zien!

Saskia
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Saskia » wo 21 nov 2007 16:01

Wow, dat is leuk. En nog leuker, het zit gewoon hier in het dorp. Had het nog nooit gezien ergens :oops: Ga zeker ook eens een dagje workshoppen. Lijkt me zo leuk om te doen. Mooie dingen heb je gemaakt ook. Heb je een workshop van een dag gehad? Is he matriaal dan zoveel om verschillende dingen mee te maken? Heb er nog nooit iets mee gedaan, alleen gezien op een beurs.

Dorith
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Dorith » wo 21 nov 2007 16:08

Sandra, ik vind je ring echt waanzinnig!! :shock: Wat supergaaf..dat heb je echt heel mooi gedaan! Het lijkt mij ook erg leuk om eens te doen, ik heb al even gekeken op je linkjes! :D
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet :)

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 21 nov 2007 16:18

bedankt voor jullie reacties :oops: ben zelf ook blij dat het is gelukt! kreeg ook wel hulp hoor. ;)

Saskia, ik heb een dag workshop gevolgd ja. Het kan zijn dat ik meer dan 10 gram heb gebruikt, maar weet niet zeker. Mijn zus en ik hadden samen 10 gram extra genomen, dus allebei totaal 15 gram, maar uiteindelijk heeft zij die vooral gebruikt, ik waarschijnlijk niet. Meestal red je het wel met 10 gram, maar het is niet zo dat je bv en ring en hanger kan maken. Maar je kan tijdens het workshop altijd extra bijkopen. Wel makkelijk voor je, als je zo dichtbij woont! Want stel je vindt het echt leuk en wil het thuis ook doen, dan kan je het altijd daar laten bakken, als het toch zo dichtbij is.

Mirjam Borger
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Mirjam Borger » do 22 nov 2007 11:33

gaaf, vooral de ring vind ik mooi!

miriam70
Bead Discoverer

Bericht door miriam70 » do 22 nov 2007 11:51

Heel erg leuk zeg!

Ik zag de flair aanbieding van deze week voor een workshop, daar doen zij ook aan mee...en dacht toen al dat ik dat wel een keer zou willen doen.

Lynn
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Lynn » za 24 nov 2007 20:57

Die ring is prachtig!

Gesloten