29-07 Roze Broche

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Eva
Bead Believer
Contacteer:
29-07 Roze Broche

Bericht door Eva » zo 29 jul 2007 22:03

Deze broche heb ik voor mijn moeder gemaakt. Ze had een vlekje op haar favoriete blouse die er niet meer uit wilde dus vroeg ze mij maar om iets te maken dat ze er overheen kon doen :D
Mijn moeders favoriete kleur is roze vandaar dat ik Rozen Kwarts (kleine gefaceteerder rondelletjes en ronde kraaltjes) en roze zoetwaterpareltjes heb gebruikt. Verder weer veel zilverdraad en kleine zilveren kraaltjes. Ik wilde het er een beetje klassiek uit laten zien. Kreeg het idee toen ik naar Zeeuwse Knopjes keek. Weet niet of het ook gelukt is. Nu maar hopen dat mijn moeder hem leuk vind.

Groetjes Eva.

Afbeelding

MiekeN
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door MiekeN » zo 29 jul 2007 22:19

Prachtig!

Als je moeder 'm niet mooi vindt, wil ik best even voor moeder spelen hoor! ;)

:-)
MiekeN

Eva
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Eva » zo 29 jul 2007 22:33

MiekeN schreef:Prachtig!

Als je moeder 'm niet mooi vindt, wil ik best even voor moeder spelen hoor! ;)

MiekeN
Als zij hem niet mooi vind stuur ik je hem op. Beloofd!
Groetjes Eva.

Afbeelding

MiekeN
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door MiekeN » ma 30 jul 2007 02:45

No way dat ze die niet mooi vindt, lieverd! Hij is prachtig! En duidelijk met liefde gemaakt!

Weet je (en ik meen het als ik zeg dat ie prachtig is, hoor), moeders kunnen niet anders dan mooi vinden wat hun kinderen maken! Ze worden ter plekke blind voor foutjes en oneffenheden. De eerste tekening hangt maaaaaaaaaaaaaaaanden aan de koelkast, terwijl ie alleen maar bestaat uit een rode en een groene streep... de eerste klei-asbak staat jaaaaaaaren op de salontafel terwijl niemand in huis rookt!... Het allereerste diploma (vermoedelijk een zwemdiploma of die van het schooltuintje) wordt ingelijst en prominent opgehangen.

Ik heb, echt waar, al sinds medio 1998 een 'zonnestelsel' aan de lamp van mijn slaapkamer hangen. Mijn meisje was vier toen ze het maakte. Ooit zal ie er van ouderdom afvallen... maar niet omdat ik 'm eraf gehaald heb! :-)

Het is een prachtige broche, Eva... iedereen zou 'm graag dragen. Je moeder daarentegen zal 'm met liefde, warmte en trots dragen! Ik weet het zeker!

MiekeN

Daysleeper
Bead Designer

Bericht door Daysleeper » ma 30 jul 2007 06:42

Hij is prachtig inderdaad. Ik hou nooit zo van Wire sieraden, maar jij maakt ware kunstwerkjes!!!

En Mieke, dat klopt, daarom geloof ik mijn moeder ook nooit als ze zegt 'je ziet er leuk uit' of zo. Dan denk ik altijd 'dat zeg je omdat je mijn moeder bent'. :)

Anitaatje
Bead Interested

Bericht door Anitaatje » ma 30 jul 2007 07:47

mooi!!!
Afbeelding

klavertje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door klavertje » ma 30 jul 2007 08:19

echt waar prachtig! :shock:
creatief saxofonistje ;)

Sofieke
Bead Fanatic

Bericht door Sofieke » ma 30 jul 2007 08:22

Mooi zeg!

Kiki
Bead Lover

29-07 Roze Broche

Bericht door Kiki » ma 30 jul 2007 09:22

Heel mooi, Eva. Ook aparte kleur
The next bracelet is just a bead away

Afbeelding

Mieke
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mieke » ma 30 jul 2007 09:28

MiekeN schreef:No way dat ze die niet mooi vindt, lieverd! Hij is prachtig! En duidelijk met liefde gemaakt!

Weet je (en ik meen het als ik zeg dat ie prachtig is, hoor), moeders kunnen niet anders dan mooi vinden wat hun kinderen maken! Ze worden ter plekke blind voor foutjes en oneffenheden. De eerste tekening hangt maaaaaaaaaaaaaaaanden aan de koelkast, terwijl ie alleen maar bestaat uit een rode en een groene streep... de eerste klei-asbak staat jaaaaaaaren op de salontafel terwijl niemand in huis rookt!... Het allereerste diploma (vermoedelijk een zwemdiploma of die van het schooltuintje) wordt ingelijst en prominent opgehangen.

Ik heb, echt waar, al sinds medio 1998 een 'zonnestelsel' aan de lamp van mijn slaapkamer hangen. Mijn meisje was vier toen ze het maakte. Ooit zal ie er van ouderdom afvallen... maar niet omdat ik 'm eraf gehaald heb! :-)

Het is een prachtige broche, Eva... iedereen zou 'm graag dragen. Je moeder daarentegen zal 'm met liefde, warmte en trots dragen! Ik weet het zeker!

MiekeN
Amen! :lol:
Groetjes en kraalplezier van Mieke

Mirjam Borger
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Mirjam Borger » ma 30 jul 2007 09:36

is echt super geworden!

Eva
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Eva » ma 30 jul 2007 10:24

MiekeN schreef:No way dat ze die niet mooi vindt, lieverd! Hij is prachtig! En duidelijk met liefde gemaakt!

MiekeN
Mieke je hebt helemaal gelijk. Ik heb een dochter van 16 en een zoon van 8. In mijn keuken hangen een boel vergeelde "werkjes" van mijn zoon. Van mijn dochter heb ik hele boekwerken met dingen die ze gemaakt heeft op school. Ik vind alles prachtig wat ze doen.
Ik ben nu 37 (al voel ik me nog steeds 25 :D ) en mijn moeder is gek op mijn sieraden. En volgens mij niet alleen omdat ze mijn moeder is. Maar ze heeft wel haar eigen smaak en vind niet alles mooi. Dat is prima want we hebben beide onze eigen smaak die soms overeenkomt en soms niet. Ik waardeer haar commentaar altijd. Als ik iets voor haar maak probeer ik me altijd voor te stellen wat zij mooi zou vinden maar dat lukt niet altijd. Dus als ze niet zo enthousiast is over deze broche laat ik het je weten!
Groetjes Eva.

Afbeelding

Annemie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Annemie » ma 30 jul 2007 10:39

Ik vind hem prachtig!

dekker
Bead Professional

Bericht door dekker » ma 30 jul 2007 11:06

prachtig :D :D ga je daar ook een tutorial voor maken :lol: :lol: :lol:
Groetjes Marit

Eva
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Eva » ma 30 jul 2007 11:13

dekker schreef:prachtig :D :D ga je daar ook een tutorial voor maken :lol: :lol: :lol:
Ik denk het wel Marit. In ieder geval voor zoiets. Ik moet nog zoveel tutorials maken! Zal maar eens weer hard aan het werk gaan.
Groetjes Eva.

Afbeelding

Gesloten